نماینده مجلس: دولت برای تولید ماسک به گروه‌های جهادی خوزستان پارچه هم نمی‌دهد

انتقاد عجیب نماینده مجلس از دولت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قاسم ساعدی گفت: گروه‌های جهادی در خوزستان آماده تولید ماسک و گان هستند، اما دولت برای این کار پارچه در اختیار ما قرار نمی‌دهد.
قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: شرایط خوزستان در ارتباط با ابتلای مردم به ویروس کرونا بسیار بحرانی است و در وضعیت قرمز به سر می‌برد.
وی افزود: یک چهارم از آمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور متعلق به استان خوزستان است و به عنوان نمونه در 24 ساعت گذشته در شهر سوسنگرد 22 نفر و در هویزه 19 نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که این آمار نسبت به کل جمعیت این دو شهر آمار بالایی است.
نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کادر درمانی استان بدون آن که لوازم بهداشتی همچون گان در اختیار داشته باشند، تمام تلاش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای خدمت رسانی به بیماران به کار گرفته‌اند و به صورت شیفت بندی و به صورت 24 ساعته به مردم خدمات ارائه می‌دهند که این مسأله طبیعتا موجب فرسایش کادر درمانی می‌شود.
ساعدی خاطرنشان کرد: متأسفانه وزارت بهداشت برای ارائه کمک به خوزستان به وعده و وعیدها بسنده کرده و ما هنوز اقدام عملی خاصی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از سوی وزارتخانه مشاهده نکرده‌ایم.
وی افزود: سازمان برنامه و بودجه در دو مرحله به حدود 20 دانشگاه علوم پزشکی کمک‌های مالی ویژه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارائه کرده اما استان خوزستان با وجود شرایط بحرانی خود سهمی از این کمک‌های ویژه نداشته است.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امروزه گروه‌های جهادی همگی برای خدمت رسانی در زمینه تولید ماسک، گان و ... آماده‌اند اما مشکلی که ما با آن مواجهیم این است که پارچه برای این کار در اختیار نداریم و دولت هم پارچه در اختیارمان قرار نمی‌دهد و تا این حد مردم خوزستان در تنگنا به سر می‌برند.