پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

استفاده از سئو سایت و بالا بردن ورودی گوگل در طراحی سایت وردپرس با رعایت اصول سئو و یا دیگر سایت ها می‌تواند وب سایت شما را قابل دیدن کند. برای اطلاعات بیشتر می‌توان گفت که سئو سایت حاوی یکسری قوانین و فعالیت هایی است که در صورت رعایت آنها و انجام دادن برخی از فعالیت ها می‌توانید رتبه اول نتایج گوگل را کسب کنید. امروزه افراد بسیار زیادی برای پیدا کردن پاسخ خود به گوگل مراجعه می‌کنند. گوگل یک موتور جستجوی بزرگ است که به صورت جهانی فعالیت می‌کند و به تمام وب سایت ها دسترسی دارد. در این صورت می‌تواند برای پیدا کردن پاسخ سوالات و دادن اطلاعاتی در مورد یک مورد خاص، می‌تواند از وب سایت های مختلف جستجو کند و نتایج را به شما نمایش دهد. در صورتی که سئو سایت خود را به طور کامل رعایت کنید، می‌توانید در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید.

اکثر کاربران تنها از نتایج صفحه اول گوگل استفاده می‌کنند و درصد زیادی از آنها تنها بر روی سه لینک اول کلیک می‌کنند. یک نکته قابل توجه در اینجا این است که هر چقدر میزان کلیک کردن روی لینک سایت شما بیشتر باشد، محبوب‌تر می‌شود. چرا که بازدید کنندگان سایت بیشتر خواهد بود. برای رسیدن به رتبه های اول نتایج گوگل باید از قوانین مربوط به سئو استفاده کنید. در این حالت باید اطلاعات خود را در مورد سئو سایت و بخش های مختلف آن افزایش دهید. سئو سایت به طور کامل سه بخش کلی دارد که تمام قسمت های سئو را در بر می‌گیرد. بخش داخلی، بخش خارجی و بخش تکنیکال. در ادامه به طور کامل در مورد بخش های سئو صحبت خواهیم کرد.

004

سئو تکنیکال چیست؟

این بخش اولین و مهم‌ترین بخش سئو سایت محسوب می‌شود. ذکر این نکته الزامی است که تمامی بخش های سئو به اندازه خودشان مهم بوده و باید به تمام این بخش ها رسیدگی شود. منظور از سئو تکنیکال، قسمت ساختار هر وب سایت و کد های آن است. برخلاف تصور برخی از افراد که فقط به قسمت ظاهری و ارتباطی وب سایت فکر می‌کنند، گوگل به همان اندازه که به محتوا و ظاهر سایت اهمیت می‌دهد، ساختار و کد وب سایت هم باری آن مهم بوده و در صورتی که می‌خواهید به رتبه های برتر گوگل دست پیدا کنید باید به این قسمت از سئو سایت توجه کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد سئو داخلی

سئو داخلی از دیگر بخش های مهم سئو سایت است که پس از بخش اول از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود. در این بخش به تمام چیزهایی که در سایت قابل مشاهده است، خواهیم پرداخت. با ورود به سایت می‌توانید به قسمت های مختلف آن بروید و تمام محتویات سایت را با توجه به نیازتان مشاهده کنید و یا از آنها استفاده کنید. در این بخش به تمام محتواهایی که بر روی سایت گذاشته می‌شود اشاره داریم که با توجه به هدف سایت می توان از کلمه های کلیدی مختلفی برای آنها استفاده کرد. تمام این نکات که مربوط به نوشتن محتواها می‌شود و تاثیر آنها در این بخش بوده و به عنوان سئو داخلی شناخته می‌شود.

005

اطلاعات بیشتر در مورد سئو خارجی

سئو خارجی از دیگر بخش های سئو سایت است که به ارتباط وب سایت شما با دیگر وب سایت ها اشاره دارد. برای معرفی سایت به دنیای اینترنت نیاز است که لینک های سایت در وب سایت های پر بازدید و معروف استفاده شود. این لینکدهی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در شناخته شدن وب سایت داشته باشد. از جمله روش هایی که برای این قسمت از سئو استفاده می‌شود، می‌توان به استفاده از خرید رپورتاژ آگهی با ارزش و خرید بک لینک سایت واید اشاره کرد.

اگر اطلاعات کمی در مورد سئو سایت و طراحی وب سایت داشته باشید، در جریان هستید رپورتاژ آگهی چه تاثیری در سئو خارجی دارد. به طور کلی می‌توان گفت که رپورتاژ آگهی یک متن تبلیغاتی است که به صورت غیر مستقیم در مورد اهداف و زمینه سایت شما صحبت می کند. در رپورتاژ چیزی که مهم است کلمات کلیدی خواهد بود که به صفحاتی از سایت شما لینک می‌شود. معمولا این محتوا باید 800 تا 1000 کلمه باشد و بیشتر از محتواهای 800 کلمه‌ای استفاده می‌کنند. این متن ها به صورت تبلیغاتی هستند و از زمینه های مختلفی برای رسیدن به هدف سایت استفاده می‌کنند.

از دیگر روش هایی که می‌توان سئو سایت خارجی را انجام داد خرید بک لینک است. خرید بک لینک برای انتشار لینک هایی مربوط به وب سایت شما است که در سایت های محبوب و عالی منتشر می‌شود. پخش لینک ها در این سایت ها هزینه لازم دارد. باید با استفاده از خرید بک لینک، برای انتشار لینک ها اقدام کرد. تمام این بخش ها و اقداماتی که در هر بخش لازم است انجام دهید، برای سئو سایت ضروری خواهد بود. بهترین نتیجه زمانی حاصل می‌شود که به هر بخش به اندازه مورد نیاز توجه شود.