رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: قانون انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی را در کمیسیون امور داخلی کشور دوره دهم بررسی کردیم تا در لایحه جامع قانون انتخابات لحاظ شود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدجواد کولیوند در مورد سرانجام لایحه جامع قانون انتخابات، اظهار داشت: با توجه به طرح‌ها و لوایحی که در مدت باقیمانده از مجلس دهم وجود و زمانی که دولت لایحه را ارائه کرده، فرصتی برای بررسی کامل و تصویب لایحه جامع قانون انتخابات وجود ندارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید برای  بیان کرد: مجلس یازدهم لایحه جامع قانون انتخابات را بررسی می‌کند.

وی افزود: قانون انتخابات شوراها و مجلس شورای اسلامی را در کمیسیون امور داخلی کشور دوره دهم بررسی کردیم تا در لایحه جامع قانون انتخابات لحاظ شود.

کولیوند با بیان اینکه می‌توان در مجلس آینده لایحه جامع را اصلاح کنند، ادامه داد: اکنون صرفا قانون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری باقی مانده تا مورد بررسی قرار گیرد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به سایر اقدامات کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در زمینه اصلاح قوانین انتخاباتی، گفت: موضوع شفافیت مالی کاندیداهای انتخابات در مجلس تصویب و در شورای نگهبان نیز به تایید رسید که برای اجرای این قانون به دولت ابلاغ شد.