سوتی جالب مجری صدا و سیما سوژه کاربران در فضای مجازی شد

سوتی عجیب و خنده دار مجری تلویزیون
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ویدیویی از سوتی جالب مجری تلویزیون و شرایط انتخاب مجریان خانم در صدا و سیما
صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مجریان و گویندگان توانمند و حرفه ای زیادی را در خود جای داده است که کاملا حرفه ای و با تسلط کامل برنامه های زنده را اجرا می کنند. اما گاهی ممکن است اشتباه مجری سوژه جالبی برای کاربران در فضای مجازی باشد. اخیرا تپق این مجری سیما در فضای مجازی با شوخی های زیادی همراه شد. در قسمت زیر ویدیویی از سوتی مجری صدا و سیما را قرار داده ایم. 

این تپق مجری سیما بلافاصله در فضای مجازی با شوخی‌هایی همراه شده. دانش‌آموزان عزیز ماسکش را فراموش نکنید!

شرایط و چگونگی انتخاب مجریان خانم در تلویزیون


R0D2o3B6DzHw

مونا انصاری‌فر، مجری برنامه‌های تلویزیونی درباره‌ی شرایط انتخاب مجری در شبکه قران گفت: «فارغ از جنسیت خانم و آقا، ما ابتدا تمام استانداردهای اجرای تلویزیونی در سیمای جمهوری اسلامی از جمله داشتن تصویر مناسب، ‌صدای خوب و ارتباط موثر با مخاطب که در حقیقت ارتباط موثر با دوربین‌های مقابل محسوب می‌شود را مدنظر قرار می دهیم.»

او افزود: «فن بیان، تسلط بر کلام، استفاده از الفاظ مناسب، آکسان‌گذاری‌های صحیح و ادای درست مخارج حروف، توک زبانی صحبت نکردن، زبان بدن مناسب (عدم گارد بسته، استفاده درست از دست‌ها و میمیک صورت)، آراستگی ظاهر و نوع پوشش از دیگر مواردی است که در انتخاب مجریان موثر است.»

شرایط انتخاب مجریان زن در صدا و سیما

انصاری فر با اشاره به تخصصی بودن شبکه قرآن و معارف سیما یادآور شد: «قاعدتا مجری این شبکه می‌بایست حداقلِ اطلاعات درخور این شبکه را دارا باشد؛ ضمن اینکه پوشش ظاهری و آراستگی ظاهر بالطبع حساس‌تر می‌شود و استفاده از پوشش چادر، عدم داشتن زیبایی‌های مصنوعی و دارا بودن بشاشیت و طراوت در عین وقار و متانت تاثیرات زیادی در انتخاب مجریان دارد.»