پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

الیاس نادران به تلاش حسام الدین آشنا برای اختلاف افکنی در مجلس در توئیتر خود اینگونه پاسخ داد.

2804316

حسام الدین آشنا توییتی زده که با واکنش هایی مواجه شده است. حسام‌الدین آشنا در این پست جدید خود نوشته : «اگرچه سرلیست شخص مشهوری است که سرمایه نمادین دارد و معمولا آبروی خود را خرج لیست می‌کند اما لزوما رئیس نمی‌شود. لیست‌سازان، تکلیف ریاست را هم معلوم می‌کنند. لیست‌بازان هم به بقیه مسئولیت ها بسنده می‌کنند».

در واکنشی به این توییت سیدمحسن دهنوی منتخب مردم تهران نوشته است: «گویا ترک عادت سخت است انا مجبس وکیل‌الدوله‌ها را تمام‌شده بدانید. از چهارشنبه نه جنگ روانی شما و نه معاونین پارلمانی دولت، تاثیری بر تصمیمات مجلس نمی‌گذارد و این اراده منتخبان ملت است که تعیین کننده خواهد بود. بهتر است به شرایط جدید عادت کنید».

روح الله متفکر آزاد منتخب مردم تبریز هم پاسخ آشنا را اینگونه داده است : «برادر عزیز ای کاش انرژی مصروف برای تاثیرگذاری بر مجلس جدید را مصروف حل مشکلات مردم می‌کردید. در آن صورت شاید مجلس از آن خودتان بود و اینقدر زحمت پساانتخابات برایش نمی‌کشیدید».

مجتبی رضاخواه دیگر منتخب مجلس یازدهم هم نوشته است: «جناب آشنا؛ لطفا تجربه‌تون رو برای اموری که به شما مربوط میشه و مردم از شما انتظار دارند، به کار ببرید؛ از رسیدگی به وضعیت مسکن گرفته تا قیمت خودرو و غیره. اگر وظیفه دولت رو درست انجام ندین، ما بعد از انتخاب رئیس مجلس، تجربه جدیدی برای شما رقم خواهیم زد که شروعش عدم اجازه دخالت بیجاست».