اگر علاقمند به خرید بلیط هواپیما ایرلاین های داخلی و یا خارجی هستید به راحتی می توانید از سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی برای خرید بلیط اقدام کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اگر قصد خرید بلیط هواپیما را دارید، احتمالا به دنبال ایرلاین های معتبر و با کیفیتی می گردید تا با خیالی آسوده، پرواز را تجربه کنید. در ایران، ایرلاین های زیادی وجود دارند که همگی در تلاشند تا بهترین خدمات را به مسافرین خود ارائه دهند اما در این میان، چند ایرلاین معتبر و با کیفیت وجود دارند که خرید بلیط هواپیما (https://www.safarme.com) از آن ها، آسودگی خیال برای مسافر به همراه دارد. هر چه ایرلاین ها در تسهیلات و خدماتی که در زمینه سلامت، ایمنی، آرامش و حفظ جان مسافر است، بهتر عمل کنند، رتبه بالاتری در بین مشتریان خود کسب می کنند.

12
ایران ایر، هواپیمایی همای سابق

در سال 1321، اولین شرکت هواپیمایی در ایران به نام "ایرانیان ایرویز" تاسیس شد که مسیرهای محدودی را پرواز می کرد. در سال 1333، یک شرکت هواپیمای خصوصی هم به این سامانه حمل و نقل، وارد شد که با نام "پرشین ایر سرویس" شناخته شد. این مجموعه تنها از هواپیماهای باربری استفاده می کرد. بعد از هفت سال، دو شرکت هواپیمایی ایرانیان ایرویز و پرشین ایرسرویس، تصمیم گرفتند تا با یکدیگر ادغام شوند و شرکت هواپیمایی ملی ایران را که به اختصار هما نامیدند، تاسیس کنند. ایرلاین هما از سال 1340 فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه این شرکت با نام ایران ایر شناخته می شود و جزو قدیمی ترین و معتبرترین ایرلاین های داخلی است.

خدمات ارائه شده در ایران ایر، از همان لحظه پذیرش در فرودگاه آغاز می شود. خدمت رسانی مناسب، حفظ امنیت و پروازهای منظم این ایرلاین، باعث شده تا رضایت اغلب مسافرین خود را به دست بیاورد. در ایران ایر می توانید دو کلاس پروازی را تجربه کنید و بلیط ایران ایر را با نام های هما کلاس و اکونومی دریافت کنید.

13
شرکت هواپیمایی ماهان

ایرلاین ماهان، یکی از بهترین هواپیمایی های کشور است و سالانه، مسیرهای پرواز خارجی متعددی را انجام می دهد. هواپیمایی ماهان، از خدمات ویژه ای بهره می برد و در حال حاضر از پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی استفاده می کند. غذاهایی که در داخل کابین هواپیما بین مسافرین سرو می شود، در بالاترین کیفیت قرار دارد. اطلاع رسانی به موقع به مسافرین در این شرکت باعث رضایت مشتریان شده است. بلیط ماهان ایر در حال حاضر در دو کلاس پروازی بیزینس کلاس و اکونومی به فروش می رسد.

شرکت هواپیمایی ایران ایرتور

ایرلاین ایران ایرتور هم یکی دیگر از ایرلاین های قدیمی و باتجربه است که در سال 1351 راه اندازی شده است. این شرکت در سال 1369 سمینارهای مختلفی در زمینه گردشگری برگزار کرد و توانست جوایز ویژه ای را در این زمینه کسب کند. بیشترین مسیری که ایران ایرتور در آن فعالیت می کند، مسیرهای سنگاپور، کوالالامپور، شارجه، چین، هند و دبی است.

14
شرکت هواپیمایی کیش

ایرلاین کیش ایر، یکی دیگر از ایرلاین های داخلی معتبر است که از سال 1370 فعالیت خود را با پروازهایی که به اطراف خلیج فارس داشت، آغاز کرد. این کشور در طول 20 سال پروازی که به این مقاصد داشته است، توانسته گواهینامه بین المللی ایمنی پرواز و جواز حمل و نقل بازرگانی را دریافت کند. هواپیمایی کیش در حال حاضر با 12 فروند ناوگان هوایی، مشغول به کار است.

نام ایرلاین های داخلی که نام آن ها را بیشتر شنیده اید!

بیش از 20 ایرلاین معتبر در ایران فعالیت می کند اما هنوز هم ایران ایر و ماهان ایر، جزو برترین ها هستند. در رتبه های بعدی شرکت های زیر قرار می گیرند:

  1. شرکت هواپیمایی آسمان
  2. شرکت هواپیمایی ساها
  3. شرکت هواپیمایی، قشم ایر
  4. شرکت هواپیمایی کاسپین
  5. شرکت هواپیمایی اترک
  6. شرکت هواپیمایی معراج
  7. شرکت هواپیمایی تابان
  8. شرکت هواپیمایی زاگرس
  9. شرکت هواپیمایی سپهران
  10. شرکت هواپیمایی وارش
  11. شرکت هواپیمایی کارون

خرید بلیط هواپیما سفرمی

اگر علاقمند به خرید بلیط هواپیما ایرلاین های داخلی و یا خارجی هستید به راحتی می توانید از سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی برای خرید بلیط اقدام کنید. علاوه بر بلیط ایرلاین های داخلی، بلیط تمامی ایرلاین های فعال خارجی در کشور را تنها با کارت بانکی عضو شتاب از این سامانه می توانید تهیه کنید. پشتیبانی 24 ساعته از خریدتان در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته از دیگر خدماتی است که می توانید از سایت سفرمی دریافت کنید.