سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص آن بخش از سخنان ایشان درباره خشونت‌های اخیر در آمریکا و جنایت این کشور در دیگر کشورهای منطقه بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

شبکه تلویزیونی المیادین از جمله رسانه های منطقه بود که سخنان حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد و تیتر "آیت الله خامنه ای: آمریکا رفتاری که با فلوید کرد، در سوریه و کشورهای دیگر نیز انجام داده است" را برای خبر خود برگزید و سخنان ایشان درباره ویژگی‌ها و شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و چگونگی برخورد آمریکا با جورج فلوید جوان سیاهپوست و برخورد مشابه این کشور با سایر کشورها را برجسته کرد.

 

شبکه خبری المیادین به محض شروع سخنان رهبر انقلاب محوری های مهم سخنان ایشان را به صورت فوری بازتاب داد.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) نیز با انتشار سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی تیتر "آیت الله خامنه‌ای: دولت آمریکا اقدامات کنونی در قتل و سرکوب ملت خود را در قبال ملت‌های سوریه و کشورهای دیگر انجام داده است ".

این خبرگزاری سخنان رهبر معظم انقلاب درباره وضعیت داخلی آمریکا و ضعف کنونی دولت این کشور و تغییراتی که امام راحل در ایران ایجاد کردند و اعتماد به نفسی که به مردم دادند و نیز جایگاه بالای ایران در سطح جهان را برجسته کرد.

سایت خبری النشره لبنان نیز با انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب تیتر "آیت الله خامنه ای: تغییر در زمینه اقتصاد از طریق قطع اقتصاد کشور از درآمدهای نفتی است"، را برای خبر خود برگزید و تحولی که امام خمینی (رض) در ایران ایجاد کردند، برجسته کرد.