​واکنش هنرمندان به درگذشت پدرسالار سینمای ایران

واکنش خواندنی ستارگان سینما و تلویزیون به درگذشت استاد کشاورز+عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدعلی کشاورز، یکی دیگر از چهره‌های ماندگار بازیگری ایران هم رفت و حالا فقط قابی از عکس‌های یه یادماندنی او و خاطرات منتشر شده‌اش به یادگار می‌ماند.
به گزارش ستاره ها و به نقل از ایسنا؛محمدعلی کشاورز، یکی دیگر از چهره‌های ماندگار بازیگری ایران هم رفت و حالا فقط قابی از عکس‌های یه یادماندنی او و خاطرات منتشر شده‌اش به یادگار می‌ماند.

پس از انتشار خبر درگذشت این بازیگر قدیمی، هنرمندانی به اظهار نظر پرداختند:

علی نصیریان

علی نصیریان که خیلی زود از این اتفاق با خبر شده بود، با اشاره به سابقه دوستی و همکاری خودش با محمدعلی کشاورز در طول سال‌های کاری‌اش، به دلیل ناراحتی و اندوهی که از شنیدن این خبر داشت، قادر به صحبت نبود.

lLSU5WJMBlXv

نصیریان سه چهار سال قبل نمایش «اعتراف» را به کارگردانی شهاب حسینی در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه برد که در یکی از شب‌های اجرا، کشاورز با وجود مشکلاتی که برای حرکت داشت برای دیدن این کار به تئاتر شهر رفت.

پرویز پرستویی

اما پرویز پرستویی که  کشاورز را یکی از پنج تن بازیگری و الگوی خود نامیده بود، از شنیدن این خبر اظهار تاسف کرد و معتقد بود که این بازیگر غریب مُرده است.

jqR7wxlYYhOR

احترام برومند

احترام برومند هم که چند سالی است همسر خود داود رشیدی و یکی از رفقای قدیمی کشاورز را از دست داده، از محبت ارزشمند کشاورز به خانواده خود سخن گفت.

2Lyua4s8WlvT

ایرج راد

ایرج راد محمد علی کشاورز را بازیگری دانست که تا سال‌ها جایگزینی نخواهد داشت.

7j99EguPCPtP

ناصر هاشمی که در این سریال نقش پسر محمدعلی کشاورز (اسدالله خان) را بازی می‌کرد، کشاورز را از بازیگرانی دانست که به این حرفه آبرو و اعتبار دادند.

کمند امیرسلیمانی هم مهربانی و بزرگی، اخلاق حرفه‌ای، تعهد و همراهی را مهمترین ویژگی‌هایی عنوان کرد که از محمد علی کشاورز به یاد دارد.

در ادامه برخی واکنش هنرمندان را مشاهده میکنید:

HVcGBw1u1Rl1

D11Yv2lUiAtF

mETXfsBdihcp

1nyPcfLXiaSs

yuJWBNRJ1yeD

t8r4bFAv3FKC