پای یک خودروی جدید به بازار ایران باز می‌شود + عکس

تصاویر یک خودروی جدید خارجی آماده ورود به بازار ایران+عکس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بازار خودرو ایران و شاید بسیاری از کشورهای جهان هنوز خودرویی ساخت تایوان را به خود ندیده است. اما لوکسژن احتمالا به زودی پایش به خیابان‌های کشور باز شود. خودرویی که به مانند بسیاری از پسر عموهای چینی خود، زرق و برق زیادی دارد و البته از نظر فنی ناشناخته است.
این نخستین بار نیست که بحث حضور خودرو لوکسژن در بازار ایران مطرح می‌شود. دو سال پیش بود که برند لوکسژن با سر و صدای زیاد، تبلیغات گسترده‌ای را در سطح تهران آغاز کرد. با این حال بازگشت تحریم‌های خودرویی مانع از حضور و پا گرفتن این خودرو تایوانی شد. شرکت خودروسازی لوکسژن یک خودروساز نوپا است که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شده و نخستین محصول خود را که ون هفت نفره M۷ بود در اواخر همان سال به بازار عرضه کرد.
اما موضوع عرضه لوکسژن در بازار ایران این بار جدی تر است و قرار است خودرو لوکسژن به عنوان خودرو جایگزین به جای محصولات یکی از شرکت‌های خودرویی به مشتریان تحویل داده شود. مدل در نظر گرفته شده لوکسژن U۶ است. قیمت این خودرو بسته به آپشن در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون خواهد بود.

hXmJuvXJVFct
لوکسژن U۶ یک خودرو کراس اوور کامپکت است که از سال ۲۰۱۳ روی خط تولید رفته است. این کراس اوور ۵ در دارای یک موتور ۱۸۰۰ سی سی بنزینی است که با استفاده از توربوشارژر ۱۹۹ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. لوکسژن U۶ با موتور ۲۰۰۰ سی سی نیز تولید شده است.
برای این خودرو تنها یک مدل گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک درنظر گرفته شده است که البته قابلیت تعویض دنده به صورت دستی را نیز دارد.

منبع: خودرو تک