کریمی اصفهانی درباره خبر رایزنی جبهه پیروان خط امام و رهبری با علی لاریجانی برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: کسانی که با حدس و گمان صحبت می‌کنند، این حرف را می‌گویند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ما درباره انتخابات ریاست جمهوری اصلا بحث و گمانه زنی نکردیم بنابراین هیچ نوع رایزنی درباره این موضوع وجود نداشته، ضمن آنکه آقای لاریجانی هم هنوز تصمیمی نگرفته است.پرونده انتخابات مجلس بسته شد، اما معادلات ریاست جمهوری خیلی پیچیده‌تر از معادلات انتخابات مجلس به نظر می‌رسد. اصولگرایان امروز خود را گفتمان غالب سیاسی می‌دانند و هر سلیقه از زاویه نگاه خود به رقابت ۱۴۰۰ می‌نگرد.احمد کریمی اصفهانی درباره تصمیم گیری جبهه پیروان خط امام و رهبری برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به نامه نیوز گفت: هنوز گزینه خاصی را در نظر نداریم که بخواهیم نام او را بیان کنیم، چون معتقدیم ورود به مباحث انتخابات ریاست جمهوری از الان زودهنگام است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره آماده شدن محمدرضا باهنر برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری آینده، یادآور شد: خیر این خبر صحت ندارد. کسانی که علم غیب دارند از طرف خودشان چنین حدس‌هایی را می‌زنند. تا امروز در جبهه پیروان خط امام و رهبری چنین موضوعی مطرح نبوده، خود ایشان هم فعلا انکار و تکذیب می‌کند که چنین موضوعی بوده است.وی تأکید کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری در آینده نه چندان دور با قدرت خیلی بیشتری وارد صحنه می‌شود. این را هم به لحاظ تشکیلاتی عرض کردم والا هیچ گزینه‌ای را مدنظر نداریم.