درخواست ضد ایرانی نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل از شورای امنیت خواست «تمام ابزارهای لازم» برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را به کار بگیرد.
به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه اورشلیم پست، دنی دانون، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز یک‌شنبه در شورای امنیت سازمان ملل با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران هشدار داد که اگر تحریم تسلیحاتی ایران لغو شود، ایران خواهد توانست به واردات یا صادرات انواع مختلفی از سامانه‌های تسلیحاتی از جمله تانک‌‎ها، آتش‌بارها، کشتی‌های جنگی، زیردریایی‌ها، هواپیماها، موشک‌ها و دیگر تسلیحات ادامه دهد.
دانون در بیانیه‌اش از شورای امنیت سازمان ملل خواست که فورا و قاطعانه  با به کارگیری تمام ابزارهای لازم برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در یک بازه زمانی فراتر از ضرب‌الاجل ماه اکتبر به آن چه تخطی‌های ایران می خواند، پاسخ دهد.
بر اساس این گزارش، هم‌سویی مقامات صهیونیستی با رویکرد اخیر آمریکا در تلاش برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران در پی این مطرح می‌شود که اخیرا دولت آمریکا پیش‌نویس قطعنامه‌ تمدید تحریم تسلیحاتی ایران را به شواری امنیت ارائه کرده است. این اقدام آمریکا تاکنون با مخالفت شدید دولت‌های چین و روسیه مواجه شده است که از حق وتوی قطعنامه‌های شورای امنیت برخوردار هستند.