انفجارها در یکی از طبقه های منفی کلینک درمانی ( سینا اطهر) رخ داده است.

انفجار بزرگ در تهران + تصاویر و فیلم ها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش رکنا ، دقایقی پیش صدای انفجار در شمال تهران پیچید. ماموران آتش نشانی با اطلاع از وقوع این حادثه بلافاصله خود را به محل حادثه که در کلینک درمانی ( سینمااطهر ) رساندند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در گفت و گو با رکنا اعلام کرد : طی ساعت گذشته وقوع حریق در یک کلینیک درمانی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله نیرو های آتش نشانی به محل واقع در خیابان شریعتی قبل از قدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نیروها در حال جست و جو برای یافتن افراد هستند افزود : گفته می‌شود که انفجار هایی نیز در این محل رخ داده اما هنوز علت حادثه مشخص نیست.

این حریق و انفجار در یکی از طبقه های منفی این کلینیک درمانی رخ داده است.

رئیس مرکز اورژانس تهران در خصوص جزئیات این خبر گفت : این حادثه در یک کلینیک درمانی در پایین تر از میدان قدس به وقوع پیوسته است.

منابع آگاه از کشته شدن 13 نفر در حادثه انفجار و آتش سوزی در تجریش شمال تهران خبر می دهند.

     

اعلام آمار کشته شدگان انفجار در تجریش

به گزارش رکنا ، کلینیک سینا اطهر در تجریش ساعاتی پیش منفجر شد. در این حادثه طبق گفته منابع آگاه 13 نفر تاکنون کشته شده اند که 6 نفر از آنان در اتاق عمل بودند .

 

خبرنگار رکنا صحت و سقم این آمار را تایید نمی کند و در حال پیگیری خبر است.

گفتنی است دهها نفر در آتش سوزی تجریش زخمی شده اند که برخی منابع از وضعیت نامساعد تعدادی از مجروحان انفجار شمال تهران تجریش خبر داده اند. بنا به این گزارش، تیم تشخیص هویت دایره جنایی پلیس آگاهی تهران نیز برای بررسی های بیشتر در محل حضور پیدا کرده اند.

 

نجات زن جوان از میان شعله های آتش انفجار تجریش + فیلم

کلینک سینا اطهر در میدان تجریش منفجر شد . مردم میان شعله های آتش گرفتار ماندند.