ویدئوهای فراوانی برای آموزش موسیقی وجود دارد اما پیشنهاد می کنیم به سایت خنیاگر مراجعه کرده و آموزش نی، آموزش کمانچه، آموزش سه تار این مجموعه را مشاهده کنید.

آموزش کمانچه، نی و سه تار بصورت تصویری و آنلاین توسط خنیاگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خنیاگر کیست و چه می کند؟

خنیاگر نخستین آموزشگاه مجازی موسیقی است که بستری شگرف فراهم کرده است تا تمامی افراد بتوانند قدم به دنیای موسیقی بگذارند و تبدیل به هنرمندی چیره دست شوند.

همراهی شاخص ترین معلمان موسیقی ایران در این بسته های آموزشی که در کارنامه کاری خویش، سابقه درخشان تربیت هنرجویان بسیار دارند، کمک می کند که تمامی افراد با هر سطح از استعداد بتوانند تکنیک های آموزشی را به راحتی بیاموزند.

با خرید این بسته های قدرتمند علاوه بر این که هنرجویان به مهارت خیره کننده ای در نواختن ساز مورد علاقه دست می یابند می توانند تلاش کنند که این سبک از موسیقی به دست فراموشی سپرده نشود، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت https://khonyagar.com مراجعه نمائید.

● آموزش متناسب با اصول استاندارد جهانی

نقش استعداد در یادگیری مهارت به ویژه موسیقی امری اثبات شده است اما در صورتی که محتوای آموزشی مطابق با استاندارد های جهانی در اختیار افراد قرار گیرد همه قادر خواهند بود این ذوق و هنر درونی را متبلور کنند و احساسات و هیجانات خود را به نمایش بگذارند.

این آکادمی حرفه ای نیز فرصتی طلایی فراهم کرده است تا تمامی افراد قدم به قدم پله های آموزشی را در جوار برترین اساتید بپیمایند.

● حضور اساتید با تجربه و توانمند موسیقی ایران

در حال حاضر در موسیقی اصیل ایران، اساتید بنام و با تجربه بسیاری در حال فعالیت هستند اما زمانی می توان امیدوار بود که هنرجو از آموزشات آن ها بهره کافی ببرد که توانایی بیان تکنیک ها و مفاهیم را به صورت شفاف داشته باشند، که در این آموزش ها تمامی نکات بسیار رعایت شده هیچ نکته ابهامی باقی نمی ماند.

در تدوین جلسات آموزشی این مجموعه موفق از برترین اساتید دعوت شده است که کارنامه درخشانی نیز در تربیت هنرجویان بسیار دارند.

اساتید خنیاگر

● یادگیری ساز دف از محضر استاد مسعود حبیبی

● یادگیری ساز سنتور از محضر استاد سعید ثابت

● یادگیری هارمونی از محضر استاد نادر مشایخی

● یادگیری ساز عود (بربط) از محضر استاد علی پژوهشگر

● یادگیری ساز ویلون از محضر استاد علی (همایون) رحیمیان

● یادگیری ساز پیانو از محضر استاد سام اصفهانی

● یادگیری تئوری موسیقی از محضر دکتر امیر حسین رمضانی

● یادگیری ساز گیتار از محضر استاد کیوان میر هادی

● یادگیری متد میوزماسل از محضر استاد محمد مهدی بابایی

● یادگیری ساز تار از محضر استاد آزاد میرزا پور

● یادگیری ساز سه تار از محضر استاد طینوش بهرامی

● یادگیری ساز نی از محضر استاد شاهو عندلیبی

● یادگیری ساز هارمونیکا (ساز دهنی) از محضر استاد منصور پاک نژاد

● گروه فیلمبرداری متخصص و حرفه‌ای

زمانی می توان از تدریس شاخص و پر توان اساتید بهره برد که بتوان از فیلم های با کیفیتی استفاده کرد.

گروه فیلمبرداری ماهر و توانمندی در تهیه جلسات آموزشی این آکادمی حضور داشته اند که کیفیت خیره کننده فیلم ها، هیچ چالشی بر سر مسیر یادگیری باقی نگذاشته است. هنرجو کافیست به تماشای آموزشات بنشیند و تمارین را تکرار کند تا از نمایش شاهکار هنری خویش لذت ببرد.

● حل سریع مشکلات آموزشی

برخی اگرچه از مزایای بیشمار آموزش مجازی مطلع اند اما با این نگاه که نمی توان ابهامات آموزشی را برطرف کرد نسبت به تهیه آن تردید دارند.

خنیاگر برای این خلاء آموزشی نیز راهکاری در نظر گرفته است هنرجویان می توانند به راحتی تمامی چالش ها و ابهامات آموزشی را در قسمت ارسال تیکت مطرح کنند علاوه بر تیم پشتیبانی سایت خنیاگر اساتید نیز به کاهش رنج و سختی آموزش کمک زیادی می کنند.

● ضمانت برگشت وجه و استفاده از جدید ترین فیلم های آموزشی

مجموعه های آموزشی مطابق با استاندارد های روز دنیا تهیه شده اند که هنرجو به راحتی می تواند بر جغرافیای ساز خویش تسلط یابد و تبدیل به هنرمندی برجسته شود همچنین جلسات جدید تر نیز به صورت محتوا های آموزشی به روز شده در اختیار علاقمندان قرار می گیرند.

اگرچه کیفیت خیره کننده این محتوا های آموزشی خود ضمانت بازدهی بالاست اما هنرجویان تا 15 روز که مایل باشند می توانند هزینه پرداختی را باز پس گیرند.

آموزش نی مقدماتی

شاهو عندلیبی

as2

استاد شاهو عندلیبی ستاره درخشان نی نواز کرد زبان در این بسته آموزشی فاخر تمامی نکات و تکنیک ها را با بیانی شیوا و گیرا تشریح کرده اند.

اگر هنرجو با آموزشات پیش رود نه تنها می تواند بر نت خوانی، کوک های ساز و انگشت گذاری مسلط شود بلکه با تمرین و پشتکار نیز مهارت خیره کننده ای را به تصویر می کشد. با این محتوای آموزشی تمامی افراد با هر سطح از استعداد می توانند قدم به دنیای نوازندگی ساز سخت نی هفت بند بگذارند و از شکوفایی استعداد خویش لذت ببرند.

درباره مدرس

آوازه ذوق و هنر شاهو عندلیبی این هنرمند چیره دست کرد زبان در نی نوازی و آواز خوانی به گوش همگان رسیده است.

شاگردی در محضر اساتیدی شاخصی همچون زنده یاد ایرج عندلیبی (پدر)، استاد مجید درخشانی، استاد محمد رضا شجریان و استاد جمشید عندلیبی در تبلور این ذوق و توانمندی تاثیر بسزایی داشته است علاوه بر این که ایشان توانسته اند مدرک کارشناسی ارشد موسیقی از دانشگاه هنر را نیز اخذ کنند.

شاخص ترین فعالیت های هنری

● اجرای بینظیر در گروه های مولانا، خورشید، گروه تنبور شمس و گروه آوا

● اجرای فاخر با گروه خورشید و ماه

● افتخار همکاری در کنار استاد شجریان در کنسرت غوغای عشق باران

 

 

آموزش کمانچه

حسام اینانلو

استاد حسام اینانلو در این محتوای آموزشی قدرتمند ۱۴ قطعه گنجانده اند که اجرای آواز متناسب با فواصل توسط استاد به یادگیری بهتر کمک بسیاری می کند.

در تمامی فیلم های آموزشی بینظیر هنرجو علاوه بر این که صدای گوش نواز ساز این معلم توانمند را با گوش جان می شنود گام به گام با تصاویر نیز پیش می رود تا بر آن ها تسلط یابد. قطعات از کتاب های مختلف انتخاب شده اند تا هنرجویان توانمندی بهتری را شاهد باشند.

● آموزش کمانچه مقدماتی (متد هنرستان)- حسام اینانلو

این شاهکار آموزشی متناسب با فهرست بندی کتاب اول هنرستان برای ساز ویلون تدوین شده است تا هنرجویان بتوانند پیشرفت قابل ملاحظه ای را در نوازندگی ساز کمانچه به دست آورند‌. لحن گیرا و شیوا استاد در تفهیم نکات و تکنیک های آموزشی بی تاثیر نیست. تمامی افراد حتی مبتدیان می توانند از این مجموعه بهره شگرفی شاهد باشند و در انتهای ۱۷ جلسه از نمایش مهارت خارق العاده خویش حیرت زده شوند.

● آموزش کمانچه متوسطه (متد هنرستان)- حسام اینانلو

استاد حسام اینانلو تمامی آموزشات را قدم به قدم بر اساس کتاب دوم هنرستان پیش می برند علاوه بر این که نگاه دقیق و موشکافانه ایشان کمک می کند هنرجویان بر تکنیک ها و تمارین مسلط شوند. از جمله مطالبی که در این بسته آموزشی بینظیر قرار گرفته زینت های جدید، کوک های جدید، فواصل ایرانی و قطعات پر بار است تا افراد در اندک زمانی بتوانند کمانچه را به خوبی بیاموزند و خوش تر بنوازند.

درباره مدرس

نوازندگی استاد حسام اینانلو سبب شده که همواره ایشان را به عنوان هنرمندی چیره دست یاد کنند که شاگردی در محضر اردشیر کامکار و محمد رضا لطفی در انعکاس صدای ساز ایشان تاثیر بسیار داشته است.

شاخص ترین فعالیت های هنری

● رونمایی از آلبوم رهگذر در سال ۱۳۸۸

● افتخار همکاری با مجید درخشانی، جهان شاه صارمی و لیلا حکیمی

● اجرای فاخر دو نوازی کمانچه و دودوک همراه با رضا عسگر زاده در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

 

 

آموزش سه تار مقدماتی

طینوش بهرامی

هنرجویان علاقمند به سه تار همگام با این مجموعه قدرتمند می توانند تمام نکات و تکنیک های پایه را از استاد طینوش بهرامی بیاموزند و تمارین را نیز با مهارت اجرا کنند‌. متد استاندارد آموزشی و تهیه فیلم های باکیفیت کمک می‌کند هیچ گونه ابهامی باقی‌ نماند و فرد بدون آشفتگی و سردرگمی از استعداد خویش رمز گشایی کند.

● آموزش سه تار متوسطه ۱ (متد اختصاصی)- طینوش بهرامی

استفاده از آموزشات این مجموعه بینظیر برای افرادی مناسب است که آشنایی مقدماتی با این ساز فوق العاده داشته باشند. استاد به صورت دقیق و جذاب‌ تمامی مفاهیم و تکنیک های اساسی را تدریس می کنند تا پس از حداکثر ۴ ماه هنرجویان به حدی از توانمندی برسند که بتوانند سلیقه شخصی را نیز برای شاخ و برگ دادن به اجرا ها در نظر بگیرند.

● آموزش سه تار متوسطه ۲ (متد اختصاصی)- طینوش بهرامی

اگر هنرجو همگام با آموزشات استاد بهرامی پیش برود در انتها قادر خواهد بود قطعاتی که برای سه تار نیز نوشته نشده اند را روی این ساز اجرا کند. تکنیک ها و قطعات که در این مجموعه گنجانده شده است نشان از قدرت آموزشی بالای آن دارد.

 درباره مدرس

استاد طینوش بهرامی علاوه بر تسلط بر ساز سه تار، تار را نیز به هنرمندی تمام می نوازند که آوای آن بر جان دل هر شنونده ای نقش می بندد.

ایشان هنرجوی اساتید فاخری همچون حبیب الله صالحی، هوشنگ ظریف، حسین علی زاده و مجید کیانی بوده اند علاوه بر این که توانسته اند مدرک کارشناسی ارشد موسیقی را از دانشگاه لندن اخذ کنند.

شاخص ترین فعالیت های هنری

● سابقه درخشان همکاری در سالن رودکی و افتخار همکاری با اساتیدی همچون حسین علی زاده و پرویز مشکاتیان

● همکاری با گروه کنسرواتور ملی تهران به عنوان رهبر گروه

● تربیت هنرجویان بسیار از سال ۱۳۷7 در دانشگاه سوره و ....