حسینی: در انتصابات به جای شایسته سالاری شاهد شایسته ستیزی و نخبه کشی هستیم

نماینده مجلس:شاهد شایسته ستیزی و نخبه کشی هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: شایسته سالاری در انتصابات و سپردن مسؤولیت به دست مدیران کارآمد، انقلابی و بومی نه تنها صورت نمی‌گیرد بلکه در سال‌های اخیر شاهد شایسته ستیزی و نخبه کشی بوده‌ایم.
​به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید کریم حسینی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهار شنبه ۱۸ تیرماه ۹۹) مجلس گفت: استان خوزستان با وجود برخورداری از ۵ حوضه پرآب هنوز هم از کم‌آبی و کیفی نبودن آب شرب رنج می‌برد.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شورای عالی آب و مسؤولانوزارت نیرو آنقدر سرگرم پروژه‌های انتقال آب از خوزستان هستند که فرصتی برای آبرسانی به بیش از ۷۰۰ روستای استان و اصلاح شبکه فاضلاب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارند. امروز خط قرمز نمایندگان مجلس یازدهم انتقال آب بدون در نظر گرفتن حقابه خوزستان برای آب شرب و آب کشاورزی، حقابه رودخانه‌ها، تالاب‌ها و خلیج فارس است.

وی افزود: در سال‌های اخیر شاهد اجحاف به حقوق کارگران و کارکنان در بخش‌های مختلف و آسیب به امنیت شغلی آنان و احیانا اخراج آنها بوده‌ایم که متأسفانه در برخی مواقع به دلیل فساد اداری و مالی در رده‌های مختلف است که نیاز به اصلاح جدی و سریع امور اداری و استخدامی دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: شایسته سالاری در انتصابات و سپردن مسؤولیت به دست مدیران کارآمد، انقلابی و بومی نه تنها صورت نمی‌گیرد بلکه در سال‌های اخیر شاهد شایسته ستیزی و نخبه کشی بوده‌ایم.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: مسؤولیت و پاسخ به دلایل گرانی‌های اخیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ متوجه شخص آقای رئیس جمهور و وزرای کابینه می‌دانیم و باید هر چه سریع‌تر اقدام لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صورت دهند تا بیش از اینها شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار و سختی معیشت برای اقشار کم درآمد نباشیم.