حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری،رییس کمیسیون امنیت سیاسی مجلس، گفت: ابعاد مختلف این حادثه در حال بررسی و عامل اصلی این حادثه تقریبا روشن‌شده است ولی از موضع کمیسیون امنیت ملی سناریوهای مختلف در حال بررسی است که خدای‌نکرده در شناسایی علت اصلی اشتباه یا انحرافی صورت نگیرد. مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن نطنز بامداد ۱۲ تیرماه جاری دچار حادثه شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد مختلف حادثه انفجار نطنز در حالی بررسی است و عامل آن نیز تقریبا مشخص‌شده است.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در حاشیه افتتاح دفتر مجمع نمایندگان قم در بخش سلفچگان این استان در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در خصوص حادثه‌ای که در سایت هسته‌ای نطنز رخ داد سناریوهای مختلفی وجود دارد که این موارد را در کمیسیون امنیت ملی بررسی کرده‌ایم و دیروز نیز با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جلسه‌ای در همین زمینه برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

قضاوت درباره انفجار نطنز زود است/ منتظر جمع‌بندی نهادهای امنیتی هستیم / اگر به این نتیجه برسند که دست عوامل خارجی در کار بوده، اعلام خواهند کرد؛ در این صورت، عواقبی هم خواهد داشت / منتسب‌ کردن این انفجار به اسرائیل، کمک‌ کردن به وجهه آن است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی: نتایج قابل توجهی درباره علت حادثه نطنز حاصل شده است

بررسی حادثه نطنز در بهارستان / وزیر اطلاعات به مجلس احضار شد / فردا روز تعیین انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰

به نوشته ایرنا، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ابعاد مختلف در حال بررسی و عامل اصلی این حادثه تقریبا روشن‌شده است ولی از موضع کمیسیون امنیت ملی سناریوهای مختلف در حال بررسی است که خدای‌نکرده در شناسایی علت اصلی اشتباه یا انحرافی صورت نگیرد.

مجتمع هسته‌ای شهید احمدی روشن نطنز بامداد ۱۲ تیرماه جاری دچار حادثه شد.