مادر و دختر کرجی که برای تصاحب اموال مرد 85 ساله را گروگان گرفته بودن دست شان رو شد.

دسیسه عجیب مادر و دختر کرجی برای گروگانگیری مرد 85 ساله
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی اعلام خانمی مبنی بر ربوده شدن پدر ۸۵ ساله‌اش توسط ۲مرد ناشناس در شهرجدید هشتگرد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وقتی طمع پول از فرزند، آدم‌ربا می‌سازد

او افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد پیرمرد هشتاد و پنج ساله به دلیل مسائل مالی اختلافاتی با همسر دوم و دختر این همسر که حضانتش با پیرمرد بوده داشته است.

فرمانده انتظامی البرز گفت: همسر دوم و دختر با سوء استفاده از تنهایی وی بیشتر اموالش را به نام خود کرده و او را به بیمارستان روانی منتقل کرده بودند.

فرزند دختر پشت پرده گروگانگیری پیرمرد 85 ساله

سردار محمدیان افزود: در ادامه کارآگاهان با دعوت مظنون اصلی پرونده که دختر گروگان است، تحقیقات خود را آغار کردند، نامبرده در ابتدا منکر موضوع شده و از آن اظهار بی‌اطلاعی می کرد اما با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ربودن پدرش با همکاری دو نفر دیگر اقرار کرد.

او با بیان این که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه همدستان متهم شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی آن‌ها دستگیر شدند، گفت: با روشن شدن ابهامات پرونده، محل نگهداری گروگان در شهرستان ساوجبلاغ شناسایی شد.

او با بیان این که هدف گروگان گیران سرقت اموال فرد ربوده شده بود افزود: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.