استقلالی‌ها در دو بازی اول به کرّات توپ را به درون شش‌قدم حریف برده و با حضور در محوطه ۱۸ قدم دفاع مقابل را به‌هم می‌ریختند، اما در زدن ضربات آخر یا ناتوان ظاهر می‌شدند یا توپ را به سادگی از دست می‌دادند.

استقلال تیم شش‌قدم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش خبرورزشی، تیم استقلال در ۳ دیداری که در دوران پساکرونا بازی کرده، توانسته بار‌ها موقعیت‌های خطرناک روی دروازه حریفانش ایجاد کند.

این تیم خیلی سریع روبه‌روی فولاد به گل رسید و پس از آن هم تا پیش از اخراج علی کریمی بار‌ها از چپ و راست روی دروازه تیم نکونام توپ می‌ریخت ولی در نهایت همان یک گلی که زد، اولین و آخرین گلش در اهواز بود. این تیم در دیدار با سایپا هم بار‌ها توپ را به زمین حریف برد ولی روی یک شوت سرکش و ناگهانی به گل رسید تا قدرت گلزنی استقلال به فواصل دور محدود شود. استقلالی‌ها در دو بازی اول به کرّات توپ را به درون شش‌قدم حریف برده و با حضور در محوطه ۱۸ قدم دفاع مقابل را به‌هم می‌ریختند، اما در زدن ضربات آخر یا ناتوان ظاهر می‌شدند یا توپ را به سادگی از دست می‌دادند. اتفاقی که در دیدار با تراکتور هم تکرار شد. توپ با حرکت‌های خوب هافبک‌های بازیساز استقلال مانند علی کریمی و فرشید اسماعیلی به درون محوطه جریمه می‌رسید ولی در آن نقطه حساس که باید از توپ ارسالی استفاده بهینه می‌شد، هیچ‌کس در زدن ضربه آخر دقت عمل نداشت! توپ یا از کنار دروازه بیرون می‌رفت و یا به محدوده‌ای نواخته می‌شد که دروازه‌بان آنجا بود! موقعیت‌سازی و رسیدن به دروازه حریف وقتی ارزش پیدا می‌کند که لااقل از ۱۰ ایجاد خطر یک مورد به گل تبدیل شود وگرنه این فوتبال زیبا (!) و هجومی بدون دربر داشتن گل به هیچ نمی‌ارزد.

آنچنان که در سه دیدار اخیر استقلال از ۹ امتیاز، تنها ۲ امتیاز نصیبش شد که این ۲ امتیاز هم تفاوتی با صفر ندارد و این یعنی این خلق موقعیت‌ها برای فرهاد و تیمش نان و آب نمی‌شوند!