شما به عنوان صاحب یک کسب وکار، چگونه میتوانید همیشه در کنار مخاطبان‌تان باشید؟ با لیوان تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی و یا خودکار تبلیغاتی ارزان؟ با کدامیک؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بگذارید یک بررسی جالب داشته باشیم. صاحبان کسب و کار، دانش آموزان و دانشجویان و حتی خانه‌داران همگی به طور مداوم نیاز به کارهای مختلفی همچون نوشیدن آب، نوشتن یادداشت و حتی دریافت و انتقال اطلاعات دارند. بنابراین شاید نیاز باشد که تمرکزتان را در تبلیغات هوشمندانه روی همین کارهای ساده و روزمره بگذارید و با تهیه لیوان تبلیغاتی ارزان، فلش تبلیغاتی و حتی خودکار تبلیغاتی ارزان، همواره نام برندتان را در برنامه‌های روزانه و ذهن مخاطبان حک کنید. البته یادتان باشد، این نوع تبلیغات زمانی ارزشمندتر به نظر می‌رسد که با به صرفه‌ترین هزینه و در اوج کیفیت انجام شود. 

فلش تبلیغاتی؛ هوش دوم مخاطب

هیچ با خود فکر کرده‌اید که چرا فلش تبلیغاتی می‌تواند یکی از خاص‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی ممکن باشد؟

اگر جواب‌تان «خیــــــر» است، به این مسائل مهم توجه کنید:

  • همه ما برای فرار از دغدغه‌های روزمره و ذخیره اطلاعات ضروری‌مان در عصر انفجار اطلاعات، نیاز به یک حافظه پشتیبان داریم.
  • فلش تبلیغاتی برند شما می‌تواند همواره در کارهای تشریفاتی (پخش موزیک در ماشین، دریافت فیلم و...) نیز به همراه مخاطب‌تان باشد و مخاطبان متعدد دیگری را نیز با نام برندتان آشنا کند.
  • فلش‌های مارک‌دار افزایش قیمت شدیدی داشته‌اند و یک فلش تبلیغاتی ارزان و باکیفیت، می‌تواند یک انتخاب فوق‌العاده در تبلیغات‌تان باشد.

یادتان نرود، شما با فلش تبلیغاتی صدرا، تنها تبلیغ نمی‌کنید؛ بلکه به مخاطب‌تان یک هوش دوم هدیه می‌دهید. هوش دوم ارزشمندی که با نام برندتان پیوند خورده و می‌تواند برای کسب و کارتان معجزه کند.

فلش تبلیغاتی

نقش فلش تبلیغاتی باکیفیت در ذخیره اطلاعات حیاتی

همواره آن‌هایی که نمی‌توانند اطلاعات‌شان را به درستی دسته‌بندی و ذخیره کنند، دچار کلافگی هستند. این کلافگی زمانی بیشتر می‌شود که با بازاری روبه‌رو باشید که حتی نتوانید فلش باکیفیت را از فلش تقلبی تشخیص دهید. اینجاست که یک فلش تبلیغاتی باکیفیت می‌تواند معجزه کند و به ذخیره‌سازی مطمئن اطلاعات مخاطبان‌تان کمک نماید.

شک نکنید که مخاطب‌تان با هربار ذخیره‌سازی اطلاعات حیاتی و نگاه به این فلش تبلیغاتی باکیفیت، بیشتر به برندتان خیره خواهد شد.

لیوان تبلیغاتی ارزان؛ گره زدن برند به زندگی روزانه

بیایید به یک عادت مهم روزانه برای تبلیغات فکر کنیم. به طور قطع همه افراد در طول شبانه روز چندین بار آب می‌نوشند. بنابراین اگر می‌خواهید تبلیغات‌تان را به زندگی مخاطبان‌تان پیوند بزنید، استفاده از لیوان تبلیغاتی ارزان، یک تصمیم بسیار جالب است. البته که میزان خوش سلیقگی شما هم مهم است و می‌توانید از طرح‌های به روز‌تری، مانند ماگ‌های یخی یا ماگ‌های مشکی سرامیکی در انتخاب لیوان تبلیغاتی خود استفاده کنید.

 لیوان تبلیغاتی

پس این اصل بامزه را یادتان نرود، ما هر روز و هرساعت، چه در خانه باشیم، چه در محیط کار یا در یک همایش شلوغ؛ در هر صورت نیاز به نوشیدن آب خواهیم داشت؛ اما هیچگاه در فکر خریدن یک لیوان اختصاصی و ویژه برای این کار واجب نیستیم. بنابراین شاید تهیه لیوان تبلیغاتی ارزان، یک انتخاب هوشمندانه برای متحول‌کردن سیستم تبلیغات‌تان باشد و به شکل جالبی، برندتان را به زندگی روزمره و چشمان مخاطبان‌تان گره بزند. پس این لحظات را برای تبلیغات‌تان از دست ندهید.

موفقیت در تبلیغات کسب و کار با خودکار تبلیغاتی ارزان

قبل از هرچیز باید بدانید که دپارتمان جهانی اقلام تبلیغاتی (2017) در نتایج یکی از تحقیقات خود بیان می‌کند که خودکار تبلیغاتی ارزان، در دسترس‌ترین و موثرترین راه برای تبلیغات برندینگ، با بودجه مناسب و به‌صرفه است.

پس لازم است که به دو مسئله مهم توجه کنید:

• اول اینکه با کمترین هزینه، تبلیغات ارزان و موثر انجام دهید.

• دوم اینکه به مخاطبان گسترده‌تری، هدیه‌های تبلیغاتی خاص و کاربردی بدهید.

خبر خوش اینجاست که خودکار تبلیغاتی ارزان و شیک، می‌تواند تمامی این تاثیرات مثبت را برای تبلیغات‌تان به وجود بیاورد. خودکار تبلیغاتی شیک برندتان می‌تواند به طور مرتب در محیط‌های اداری، خانه و دیگر فضاهای مهم خدماتی استفاده شود و علاوه بر مخاطب استفاده‌کننده، دیگر افراد را نیز با نام برندتان آشنا کند. در نتیجه شما با هر یک عدد خودکار تبلیغاتی ارزان، تبلیغات‌تان را به گوش چندین و چند نفر خواهید رساند. چه تبلیغی بهتر از این سراغ دارید؟

 خودکار تبلیغاتی

قطعا برای همه پیش آمده است که...

همچنین قطعا برای‌تان اتفاق افتاده است که آنچنان از یک هدیه تبلیغاتی خوش‌تان آمده که نام آن برند کسب و کار را در ذهن خود حک کرده باشید. سپس به هر نحو ممکن بخواهید که با آن برند ارتباط برقرار کنید. یک هدیه تبلیغاتی ویژه بگیرید و از آن در همه جا استفاده کنید. در واقع ایجاد این حس مثبت یعنی: معجزه در تبلیغات و به دست آوردن دل مخاطب. پس اگر این شیوه تبلیغات با لوازم کاربردی را مدنظر دارید، باید توجه داشته باشید که قطعا خودکار تبلیغاتی ارزان، فلش تبلیغاتی، سررسید خاص و لیوان تبلیغاتی ارزان و شیک، می‌تواند به شکل ویژه‌ای چشم مخاطبان را به شما خیره کند و تبلیغات عمیق و موثری را برای کسب و کارتان ایجاد نماید.

ویروس کرونا و مواظبت از خود

خطرهای ویروس کرونا موجب شده است که تمامی مردم در فکر شخصی‌سازی وسایل‌شان باشند. به هر سمت که نگاه کنید، چه در فضاهای اداری و فروشگاهی، چه در خانه‌ها و حتی در محیط‌های باز، مردم از خودکار، لیوان، ساک‌دستی و دیگر لوازم شخصی استفاده می‌کنند. حتی مخاطبان زیادی هم هستند که از دست زدن به فلش‌هایی که صدها نفر به آن دست زده‌اند، تنفر داشته باشند و به هر قیمتی بخواهند که از فلش‌ تبلیغاتی برندتان هدیه بگیرند.

بد نیست بدانید که اگر ذهنی خلاق و پیشتاز داشته باشید، در همین شرایط هم می‌توانید چندین گام جلوتر از رقبای‌تان در تبلیغات عمل کنید. درواقع می‌توانید با هدیه دادن لیوان تبلیغاتی ارزان و خودکار تبلیغاتی ارزان و شیک به مخاطبان، هم به جیب‌تان کمترین فشار را بیاورید و هم در شرایط ویروس کرونا، برندتان را دائما به زندگی روزمره‌ مخاطبان‌تان گره بزنید. این را هم به یاد داشته باشید، حتی اگر شرایط دوران کرونا نیز تمام شود، لیوان تبلیغاتی و خودکار تبلیغاتی ارزان شما به عنوان یک خاطره مثبت و یک حس اطمینان شخصی از این دوران، در ذهن افراد ثبت می‌شود.

برند صدرا، پرچمدار هدایای تبلیغاتی آنلاین

شرکت تبلیغاتی صدرا با تکیه بر 19 سال سابقه‌ ارزنده‌ و پرقدرت کاری در حوزه هدایای تبلیغاتی متنوع، به خوبی نیازهای مشتریان خود را در گذر زمان کشف نموده است. آگاهی از نیازهای مشتریان، برند صدرا را بر این داشته است که محصولات تبلیغاتی بسیار متنوع و باکیفیتی را در حوزه‌های مختلف  به سراسر کشور ارائه کند. محصولاتی همچون: فلش تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی ارزان، لیوان تبلیغاتی، ست اداری، سررسید، ساک دستی، تیشرت، کلاه، بج سینه و ده‌ها هدیه تبلیغاتی دیگر که می‌تواند روند تبلیغات‌تان را گسترده‌تر و متحول کند.

تیم تخصصی هدایای تبلیغاتی صدرا به آدرس اینترنتی www.sadra-int.com شما را به خاص‌شدن در تبلیغات دعوت می‌کند، پس خاص فکر کنید تا بهترین باشید.