نامه نیوز صوت مصاحبه با علی صوفی را منتشر کرد.

دست اصلاح طلبان رو شد ؛ نامزدی جهانگیری قطعی است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پیرو درج مصاحبه ای با جناب آقای علی صوفی دبیر کل حزب پیشروی اصلاحات در پایگاه خبری نامه نیوز آقای صوفی در مصاحبه دیگری که در آخرین ساعات شب گذشته روی خروجی رسانه های قرار گرفت، به تکذیب متن این مصاحبه پرداخت و عنوان کرد که او در محتوای این مصاحبه هرگز نگفته است که آقای جهانگیری نامزد انتخابات می شود.خبرنگار نامه نیوز که این مصاحبه را انجام داده است، برای تنویر افکارعمومی و قضاوت درباره اینکه ایشان گفته اند این خبرنگار شیطنت کرده، صوت این مصاحبه را منتشر کرده است.

شایان ذکر است که نامه نیوز بر اساس مشی حرفه ای و بی طرفانه خود همیشه تلاش کرده حفظ امانت کرده و اظهارات افراد را عینا و بدون دست کاری منتشر کند. رویه و روال نامه نیوز در این باره کاملا مشخص است و اگرچه برای اثبات آن نیازی به انتشار این صوت نبود و مخاطبان نامه نیوز بدون انتشار این صوت نیز بنا به سابقه این پایگاه خبری می دانستند که این اظهارات عینا بیان شده است اما برای ثبت در تحولات انتخابات 1400 این صوت را منتشر می کند تا معلوم شود چه کسانی در حال شیطنت انتخاباتی هستند.

 

در این خصوص باید توضیح داد که اولا آقای صوفی این جمله که «در روزنامه آفتاب یزد خوانده ام ...» را درباره آقای جهانگیری نگفته بلکه درباره آقای واعظی گفته است. (دقیقه 9:50صوت گفتگو)

ثانیا آقای صوفی چند بار به انحای مختلف اعلام کرده است که آقای جهانگیری نامزد انتخابات ریاست جمهوری می شود. مثلا آنجا که ایشان درباره احتمال جدایی اسحاق جهانگیری از دولت -در دقیقه 15:39گفتگو-می گوید: «خیلی بعیده، از این نظر که آقای جهانگیری اعلام کاندیداتوری کرده ...». در ادامه در دقیقه 16:05 اضافه می کند «او که 3 سال با این وضعیتش در دولت کنار آمده تا به هدفی بالاتر برسد، بعید می دانم در سال پایانی بخواهد از جایگاه معاون اولی کنار بکشد... »

هر چه هست به نظر می رسد که اصلاح طلبان برنامه ویژه ای برای انتخابات 1400 دارند که می تواند یک بار دیگر سوءاستفاده از چهره هایی مثل مهندس اسحاق جهانگیری به عنوان نامزد پوششی باشد و ممکن است این اقدامات از شیطنت هایی در همین راستا باشد. نگاهی به اظهارات اخیر آنها که درباره حضور در انتخابات که با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند نشانه ای از همین تاکتیک قدیمی است.

در پایان ذکر این نکته نیز ضروری است که  آقای صوفی در تکذیبیه خود عنوان کرده اند که خبرنگار نامه نیوز بخش‌های مربوط به آقای واعظی را حذف کرده است. مخاطبان محترم بعد از استماع صوت کامل مصاحبه و شنیدن جملات مربوط به آقای واعظی حتما متوجه خواهند شد که خبرنگار نامه نیوز برای حفظ شان ریاست محترم دفتر رییس جمهور از نقل و انتشار این بخش از مصاحبه خودداری کرده بود که حالا به دلیل انتشار این تکذیبیه بد ندیدیم این بخش نیز در اختیار مخاطبان و جناب آقای واعظی قرار گیرد تا تصور و شائبه دیگری پیش نیاید.