رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه همواره در اوج آمادگی هستیم، گفت: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد.

سردار رحیمی: در وضعیت شعب ابیطالب هستیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در رزمایش قرارگاه عملیاتی یگان های بازرسی پلیس پایتخت که پیش از ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب چشم دیدن آزادی و استقلال ایران را ندارند، گفت: آنها همه تلاش خود را به کار بسته اند تا ما را از مسیر انقلاب و امامی که به ما آزادی و استقلال بخشید، جدا کنند و در این میان آنچه امروز می‌تواند بیش از هر حربه ای دیگر پوزه دشمنان ددمنش ما را به خاک بمالد، خدمت رسانی مضاعف و دو چندان و خدمتگزاری صادقانه به مردم است.


وی با اشاره به اینکه امروز با توجه به تنگ تر شدن حلقه محاصره اقتصادی دشمنان در واقع در وضعیت شعب ابی طالب هستیم ، گفت: با توجه به هجمه های همه جانبه مستکبرانی که کمر به دشمنی با انقلاب و نظام ما بسته اند همدلی، همبستگی و هم افزایی ما می تواند نقشه شوم بد خواهان و دشمنان ما را نقش بر آب کند.
رئیس پلیس پایتخت با اشاره به خصومت دشمن تصریح کرد: تحریم داروهای بیماری های خاص و ترور سرداران و عزیزان این ملت همچون سردار سلیمانی ها و اعمال فشارهای اقتصادی و ... نشان دهنده عمق کینه و دشمنی آمریکا و ایادی دون صفت او از مردم ایران است.


رحیمی با تاکید براینکه امنیت داخلی مهمترین رکن امنیت است گفت: ما همواره در اوج آمادگی هستیم و با تمام وجود از امنیت و آرامش مردم دفاع خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد بد خواهان مردم و انقلاب خدشه ای به این امنیت و آرامش وارد کنند. ما به سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم افتخار می کنیم و با یک اشاره فرمانده عزیزمان به سرعت و تمام قد آماده انجام ماموریت ها و اوامر وی هستیم.


وی باتاکید بر اینکه ما خادم و خدمتگزار مردم هستیم و باید مواظب باشیم که از ناحیه ما ظلمی به مردم روا نشود، افزود: باید همواره با رویی گشاده برای گره گشایی و حل و فصل مشکلات مردم آماده باشیم . ما همواره در اوج آمادگی هستیم.

رییس پلیس پایتخت تاکید کرد: امنیت پایتخت باید در کشور نمونه باشد و همواره تلاش کنیم که در اوج آمادگی و اقتدار آماده خدمتگزاری به مردم باشیم.