در روزهای گذشته در رزمایش بزرگ پیامبر اعظم ۱۴ دلاورمردان نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بکارگیری تاکتیک‌ها و تجهیزات نوین، بخشی از توانمندی‌های گسترده این نیرو، در مقابله با تهدیدات فرضی دشمن را به نمایش گذاشتند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یکی از دستاوردهای مهم و تحسین برانگیز هوا فضای سپاه در این مرحله از رزمایش، شلیک موفق موشک‌های بالستیک از اعماق زمین به‌صورت کاملاً استتار شده بود که این دستاورد مهم می‌تواند سازمان‌های اطلاعاتی دشمن را در رویارویی احتمالی با چالش‌های جدی روبه‌رو کند.

نکته قابل توجه اینجاست که در این رزمایش برای نخستین بار در دنیا، شلیک موشک‌های بالستیک از اعماق زمین توسط غیورمردان نیروی هوافضای سپاه انجام شد.

اما نکته قابل تأمل اینجاست که برخی روزنامه های دولتی و اصلاح طلب از جمله روزنامه های ایران(ارگان رسانه ای دولت)، همشهری(ارگان رسانه ای شهرداری تهران)، اعتماد، سازندگی، شهروند(ارگان رسانه ای دولت)، جمهوری اسلامی، آرمان، هفت صبح، آفتاب یزد، دنیای اقتصاد و... در نیم تای صفحه اول شماره امروز خود به هیچ عنوان به این اتفاق مهم و افتخارآفرین نپرداختند.رسانه های اصلاح طلب پیش از این نیز تشییع باشکوه شهدای غواص، تشییع شهدای مدافع حرم، ساقط شدن پهپاد متجاوز آمریکایی، سیلی سپاه به تروریست های تکفیری، شهادت غیورمردان ارتش، تشییع پیکر شهدای امنیت ناجا، مراسم باشکوه پیاده روی اربعین، راهپیمایی سراسری مردم ایران در محکومیت اغتشاشگران، درماندگی آمریکا در مقابله با کرونا، جنایات دولت آمریکا در سرکوب تظاهرات ضدنژادپرستی و...را سانسور کرده اند.

یکی از شعارهای رسانه های اصلاح طلب در سالهای گذشته این بود «دانستن حق مردم است» . اما این رسانه ها هر آنچه موجب غرور و افتخار مردم ایران است را سانسور می کنند. اصلاح طلبان به دفعات ثابت کرده اند که سانسورچی های قهاری هستند.