2 سارق جوان که در تهران علاوه بر زورگیری و سرقت با قمه به یک مامور پلیس حمله ور شده بودند دستگیر شدند و آنها در کارنامه خود جرائم دیگری نیز داشتند.

حمله زورگیران خشن به پلیس! / در تهرانسر رخ داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موبایل در تهرانسر خبر داد و گفت: قمه مکشوفه از سارقان مذکور، آغشته به خون بود.

سرهنگ محمود مالمیر با اعلام خبر بازداشت دو سارق زورگیر در تهرانسر اظهار کرد: حدود ساعت 10 صبح روز جمعه (10 مرداد) دو سارق زورگیر با یک موتورسیکلت فاقد پلاک در بلوار دریا تهرانسر اقدام به زورگیری موبایل از پسری 14 ساله کردند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر افزود: به محض دریافت این گزارش توسط کلانتری 150 تهرانسر، به تمام واحدهای گشتی اعلام شد که موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین به دنبال سرقت موبایل هستند.

وی تصریح کرد: سرانجام در شهرک دریا موتورسیکلت مذکور توسط یک واحد گشتی رؤیت شد و مأموران انتظامی پس از تعقیب و گریز موفق به بازداشت راکبان موتورسیکلت شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: لازم به ذکر است که یکی از راکبان موتورسیکلت با سلاح سرد (قمه) به سمت یکی از مأموران حمله‌ور شد اما ناکام ماند همچنین قمه مکشوفه آغشته به خون بود و همین موضوع سبب شده مأموران پلیس با دقت بیشتری این پرونده را مطالعه کنند.

مالمیر با اشاره به اینکه سارقان مذکور 22 و 18 ساله هستند، گفت: متأسفانه هر دو سارق، سابقه زندان را در کارنامه خود دارند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته و تعطیلی مدارس، بسیاری از والدین برای استفاده از شبکه شاد، اقدام به خرید موبایل برای فرزندانشان کردند که باید متذکر شد سارقان موبایل در کمین دانش‌آموزان هستند تا در نخستین فرصت موبایل آنها را سرقت کنند.