نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اصل طرح دولت می‌تواند آثار مثبت اقتصادی داشته باشد، گفت: این اقدام نمی‌تواند منجر به گشایش اقتصادی شود و نیازمند کارشناسی بیشتر است.

طرح دولت نمی‌تواند منجر به گشایش اقتصادی شود/ دولت موفقیت چشمگیری در حوزه اقتصاد ندارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در واکنش به سؤالی در مورد طرح گشایش اقتصادی دولت اظهار کرد: در این طرح قرار است حجمی از نفت معادل 200 میلیون بشکه در بورس عرضه ‌شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قرار است این عرضه توسط بخش خصوصی و مردم پیش خرید شود، عنوان کرد: اصل طرح می‌تواند آثار مثبت اقتصادی داشته باشد.

وی با بیان اینکه اما اینکه رئیس جمهور این طرح را در حد گشایش اقتصادی ذکر کردند، درست نیست، تاکید کرد: این اقدام نمی‌تواند منجر به گشایش اقتصادی شود و نیازمند کارشناسی بیشتر است.

شجاعی با بیان اینکه مجلس در مورد عرضه بشکه‌‌های نفت در بورس باید اظهارنظر کرده و این موضوع در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شود، تصریح کرد: عرصه نفت در بورس باید در صحن به رأی گذاشته شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی افزود: این شیوه که مجلس کنار گذاشته شود، درست نیست.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد میزان موفقیت دولت در حوزه اقتصادی با اشاره به اینکه دولت در این حوزه موفقیت چشمگیری نداشته است، عنوان کرد: قدردان زحمات هستیم اما آثاری که باید در جامعه در زمینه کنترل گرانی و تورم دیده نمی‌شود.