با ادوردز 20 برای عالی بودن هم کم هزینه کنید

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

تمام کسانی که علاقه مند هستند در زمینه تجارت ترقی کنند، به تبلیغات با رویکردی متفاوت نگاه می کنند. به خصوص این که در دنیای کنونی، با گسترده شدن فضای دیجیتال و پیشرفت انواع شبکه های مجازی و سایتهای اینترنتی، تبلیغات باعث خواهد شد تا به سرعت دیده شوید. یکی از راهکارهای مهم، تبلیغ در سایتهای معتبر و موتورهای پیشرفته جستجو می باشد. یعنی تبلیغ گوگل می تواند به عنوان یک نمونه باشد. دنیای تبلیغات با آمیختگی خود با غول رسانه توانسته است تا در برخی موارد مسیر تصمیم گیری افراد را به همان سویی که مورد نظر کاربر بوده است، منحرف نماید. تبلیغ در گوگل یکی از بهترین تصمیماتی است که افراد را قادر خواهد ساخت که ثرت خود را گسترش دهند. در این مسیر مشتریان جدید را پیدا می کنید و تجارت رشد می کند. هزینه تبلیغات در گوگل ادز (Ads) که یکی از بزرگترین و گسترده ترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در جهان است، باعث خواهد شد تا صدای شما به گوش میلیونها نفر در جهان برسد. این بخش بر اساس پایگاه داده فعالیت می کند و پایگاه اطلاعاتی آن با انطباق بر مبنای کلمات مشابه جستجو شده، به پیشرفت و سودآوری کمک خواهد نمود.

چگونگی تبلیغات در گوگل

گوگل ادز به مانند یک حراجی عمل می کند. اما در این حراج بازار، فقط نظر شما مهم نیست و کیفیت تبلیغات و اهمیت آن باعث خواهد شد تا دیده شوید. این مطلب به معنای آن است که یک عدالت در توزیع تبلیغات وجود دارد و زمین بازی برای تمام افراد گسترده شده است و فقط آنهایی که جیبهای عمیق تر دارند و می توانند هزینه بیشتری کنند، در این رقابت شرکت ندارند و همه می توانند با هر سطحی پا به عرصه رقابت بگذارند. گوگل ادز بر پایه اصول واژه های کلیدی متمرکز شده است. تبلیغ کنندگان باید واژه های کلیدی خود را که با تجارت و کسب و کارشان همخوانی دارد و از سوی دیگر مورد توجه و علاقه جستجوگران است، پیشنهاد دهند. گوگل نیز هر زمان که بر روی تبلیغ کلیک شود، حق الزحمه خود را برداشت می نماید و تا زمانی که این روند ادامه داشته باشد، تبلیغ گوگل ادامه دارد. این همان فرآیند دریافت وجه و یا همکاری در فروش از نوع تک کلیک است. در اینجا قیمت تبلیغ از یک فرمول تبعیت می کند. فرمول قیمت تبلیغ برابر است با حاصل تقسیم رتبه در Ads بر نمره کیفیت که یکی از اعداد یک، دو، چهار یا 10 می باشد، به علاوه یک صدم دلار. این نوعی مناقصه است. شما با شرکت در این مناقصه تمامی آیتم هایی که برای نشان دادن خود در دنیای دیجیتال را نیاز دارید، برای گوگل معرفی می کنید و در زمانی که نیاز است تا دیده شوید، از طریق گوگل این موضوع امکان پذیر خواهد شد.

کلمات کلیدی

نحوه پیگیری های کلمات کلیدی در گوگل در 5 قالب زیر دسته بندی می شود:

  • جستجو کلمه یا تمام موارد کلمات مشابه آن یا حتی کلماتی متفاوت با مفهوم مشابه کلمه مورد نظر
  • جستجوی کلمه به کلمه مثلا در عبارت «سیم چین»، هم «سیم» و هم «چین» بررسی می شود.
  • جستجوی دقیق کلمه مطرح شده در یک گیومه جستجو می شود.
  • جستجوی دقیق کلمه به صورت یکپارچه
  • جستجوی تمام متضادهای یک کلمه

آغاز تبلیغات در گوگل

برای تبلیغ در گوگل باید در گوگل ادز یک حساب کاربری ایجاد نمایید که البته رایگان است. در ادامه باید گامهای ده گانه زیر را دنبال کنید:

  • هدف خود را تعیین کنید.
  • مخاطب خود را تعیین کنید.
  • در خصوص کلید واژه مناسب تحقیق کنید.
  • بودجه خود را  محاسبه و پیشنهادات خود را ارائه نمایید
  • ساختار بهینه ای برای حساب خود ایجاد نمایید.
  • تبلیغاتی موثر را طراحی نمایید و بنویسید.
  • صفحات لندینگ موثر طراحی کنید.
  • راه های ارتباط موثر را پیگیری کنید.
  • لیستهای بازاریابی خود را ارتقاء دهید.
  • به روز رسانی و بهینه سازی را عادت خود قرار دهید.

ساختار بهینه برای حساب کاربری در گوگل ادز

اولین گام ایجاد یک ساختار مناسب برای حساب کاربری است. اگرچه راه های بسیاری وجود دارد تا به یک ساختار بهینه دست یافت مانند روش آیینه ای در ساختار وب یا استفاده از روش سلسله مراتبی که موجب افزایش کیفیت خواهد شد، اما می توان با استفاده از یک روش سلسله مراتبی که در آن با ایجاد گروه، تبلیغات را شاخه به شاخه ادامه داد، دارای اهمیت خواهد بود.

6

گوگل ادز

تبلیغات در گوگل با استفاده از روش کلمه به کلمه

از آنجایی که تبلیغات پولی برای بسیاری از افراد مناسب نیست و برخی نیز در سراسر دنیا با تبلیغات پولی مبارزه می کنند و دسترسی آزاد برای همه به خصوص در زمینه تبلیغات را دنبال می کنند، لذا بسیاری از تبلیغ کنندگان درصدد آن برآمدند تا با به کارگیری نرم افزارها و ابزارهای رایگان مانند ادوردز 20  در هزاران شغل، در گوگل به تبلیغات بپردازند. با توجه به این موارد، جهت حداکثر ساختن تاثیر کمپین های تبلیغاتی در گوگل، باید به دنبال اقدامات موثر بود و دانست که شروع کار از کجاست؟ ادوردز 20  در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.

5

ادوردز 20

ابزاری که در این خصوص به کار گرفته می شود، grader performance adwords که یک ابزار جامع و کاملا رایگان است. در کمتر از 60 ثانیه تمام حساب کاربری و اطلاعات مورد نظر شما را ممیزی می نماید و به سرعت تمام مناطقی نیازمند کسب و کار و تجارت شما هستند، برجسته نموده و معیارهای رقابتی و رقیبان شما را در صنعت شناسایی می نماید. همچنین مناطقی که به پیشرفت کس و کار شما منتهی خواهند شد، معرفی می نماید.

اگر بخواهید در کسب و کار خود و گسترش آن پیشرفت کنید باید به طور مداوم به تجزیه و تحلیل بپردازید تا تبلیغ در گوگل برای شما سودآور باشد. اما این موضوع برای کسب و کارهای کوچک وقت گیر است. مدیریت این بخش می تواند با زمان بر بودن به شدت سخت گردد. اما راهی وجود دارد که می توان با کمک آن به این مهم نیز دست یافت. ادوردز 20  مشاوره ای را برای کسب و کار شما ارائه می دهد که به واسطه آن موفقیت شما با پشتکار، تضمین خواهد شد.

در این خصوص فقس با یک مشاوره 20 دقیقه ای در طول هفته می توان تمام مناطقی که برای بهبود عملکرد وجود دارند، به راحتی شناسایی می شوند. ادوردز 20  باعث خواهد شد تا حتی فیس بوک و گوگل ادز خود را از یک داشبورد پاسخگو و متمرکز مدیریت نمایید. پیشنهادهایی که از این طریق برای شما ارسال می شود، با تنظیم کردن حساب کاربری این امکان را به شما می دهد که به روز باشید. تغییرات را ردیابی کنید. گزارش تهیه کنید و به پیشرفت کسب و کار خود رونق بخشید.

ارتباط با تیم فروش ادوردز 20 : 09124399978 احمدزاده