به تازگی عکسی از سحر قریشی و ارسلان قاسمی در اتومبیل منتشر شد.

عکس جنجالی سحر قریشی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به تازگی عکسی از سحر قریشی و ارسلان قاسمی در فیلم سینمایی اتومبیل منتشر شده است. سحر قریشی بازیگر معروف زن ایرانی است. سحر قریشی طرفداران بسیاری دارد. سحر قریشی در میان منتقدان متعددش در سینما، حامیانی هم دارد. سحر قریشی در نقش‌های متفاوتی بازی کرده و در ذهن مخاطبان نقش بسته است.

حواشی اخیر سحر قریشی

سحر قریشی

در ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ ویدئویی منتشر شد که در آن سحر قریشی با خنده، کنار رفتگری می‌رود و به دوستانش می‌گوید: «لباسم را با او ست کرده‌ام». پاکبان به این کار او واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید: «برو خانم» و قریشی به دوستانش می‌گوید: «همین مونده بود که این به ما بگه برو…».

سحر قریشی

پخش این ویدئو در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و کاربران و مسئولین مختلف به آن پرداختند.

در همین رابطه مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در واکنش به این اتفاق گفت: «درصورت عدم عذرخواهی رسمی، به عنوان نمایندهٔ مردم قدرشناس تهران پیگیر شکایت مدیریت حقوقی شهرداری تهران از خانم سحر قریشی خواهم بود.»

سام درخشانی بازیگر نیز با انتشار متنی در حساب کاربری اینستاگرامش با انتقاد از این حرکت قریشی، او را از «هنربندانی» نامید که با زد و بند در سینمای ایران مطرح شده‌اند. وی نوشت: «داستان از اونجایی شروع می‌شه که آدمای هنربند که با زد و بنداشون بالا اومدن، توهم هنرمند بودن برشون می‌داره.. نصف فحش‌هایی که جامعهٔ هنری می‌خوره از سر ندونم کاری امثال شماست.» سحر قریشی در واکنش به انتقادات از برخوردش با این پاکبان در صفحهٔ اینستاگرام خود نوشت: «با افتخار اعلام می‌کنم در خانواده‌ای به دنیا اومدم که از همین قشر بودیم و هیچ‌وقت گذشتهٔ خودمو فراموش نمی‌کنم.» او ادامه داد:«من چند وقتیه به کلمه «برو» حساس شدم! به همین سادگی، اونم بخاطر اینکه خیلی وقته دوستام و اطرافیانم دارن بهم توصیه می‌کنن که از ایران برو. وقتی اون پاکبان شریف هم به من گفت «برو»، انگار پیامی بود از طبیعت که اونم داشت بهم می‌گفت «برو». اون پاکبان عزیز اصلاً من رو نشناخت و قسم می‌خورم هرگز قصد اهانت به ایشون رو نداشتم و این اتفاقات چیزی جز یک سوءتفاهم کوچیک نیست. در آخر اینکه چه چیزی از این جالب‌تر که من هم یک روز لباس شریف پاکبانی رو به تن کنم و کنار این قشر با غیرت، یک حس هیجان انگیز رو تجربه کنم اتفاقاً پوشیدن لباس پاکبانی اسمش تنبیه یا حکم دادگاه نیست، به نظر من هم یه افتخار بزرگه، هم نماد نجابت و غیرته».