صبح امروز جسدی توسط کوهنوردان و نیروهای مردمی در منطقه کردکوی پیدا شد که با مشخصات دختر گردشگر کرجی که حدود یک ماه پیش در ارتفاعات کردکوی ناپدید شده بود، مطابقت دارد.

معمای ناپدید شدن دختر کرجی/ آخرین جزئیات کشف جسد/ حضور بازپرس ویژه قتل در محل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سها رضانژاد دختر ۲۷ ساله‌ کرجی چندی است در ارتفاعات کردکوی استان گلستان گم شده است. حوالی ظهر جمعه ۲۰ تیرماه خبر گم شدن «سها» در Kordkoy Heights ارتفاعات کردکوی استان گلستان به دستگاه‌های امدادی اطلاع داده شد؛ نیروهای امداد و نجات، انتظامی و… برای یافتنش بلافاصله دست به کار شدند اما با گذشت حدود سه روز از ناپدید شدن این جوان، هنوز نیروها در آب و هوای بارانی و مه آلود کوهستان به دنبال یافتنش هستند.

84357cea-07f8-433c-827e-0ea3ba5ce6ba (1)

پایان معما

ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی گفت: پیکر بی جان «سها رضانژاد» دختر گردشگر کرجی صبح امروز جمعه توسط کوهنوردان، امدادگران و نیروهای مردمی پیدا شد.

رئیس پلیس آگاهی گلستان از پیدا شدن یک جسد در جهان نمای کردکوی خبرداد و گفت: مشخصات اولیه با کوهنورد گمشده مطابقت دارد.

سرهنگ مجتبی مروتی اظهارکرد: صبح امروز (جمعه) جنازه یک فرد در پایین پرتگاه در محلی که کمپ کوهنورد گمشده قرار داشت، پیدا شده است.

وی افزود: مشخصات اولیه با سها رضانژاد مطابقت دارد اما هنور احراز هویت نهایی انجام نشده است.

مروتی با بیان اینکه نیروهای آگاهی در حال اعزام به منطقه هستند، گفت: جسد توسط کوهنوردان هلال احمر کشف شد و بررسی‌های تکمیلی همچنان ادامه دارد.

Ec_PZf3XsAEXtN8-600x391

عموی سها رضا نژاد در حال اعزام به منطقه برای شناسایی جنازه است.

وکیل پرونده سها رضا نژاد گفت: از چهره چیزی قابل شناسایی نیست اما لباس‌هایی که کوهنوردان درباره آن اطلاعات داده‌اند با داشته‌های ما همخوانی دارد.

در صورت نیاز، پزشکی قانونی تست DNA هم خواهد گرفت.

روز جمعه (۲۰ تیرماه) گمشدگی «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله در ارتفاعات جهان نمای کردکوی به نیروهای امدادی و انتظامی گزارش شد.

این دختر ساکن کرج همراه گروه گردشگری به گلستان سفر کرده بود که از صبح روز جمعه 15 تیرماه مفقود شده و بعد از گذشت حدود یک ماه هیچ نشانه‌ای از وی به دست نیامده بود.

سها+رضا+نژاد+دختر+گمشده+در+گیلان

با توجه به حساس بودن پرونده، بازپرس ویژه قتل بلافاصله به محل کشف جسد اعزام و تشریفات لازم برای انتقال جسد به پزشکی قانونی انجام شد.

پدر، مادر، برادر و اقوام سها رضانژاد در حال حاضر در شهرستان کردکوی حاضر هستند و پیگیری‌های لازم برای تشخیص هویت جسد کشف شده در حال انجام است.

جسد اطراف منطقه «چکل سر» و «یارعلی» منطقه «جهان نما» در ناحیه بالادست آبشار کشف شده و فاصله زیادی با آخرین محل کمپ گروه کوهنوردی و نقطه مفقود شده «سها رضانژاد» دارد.

پیگیری‌های قضایی و انتظامی برای تائید هویت جسد و تکمیل شدن پرونده ادامه دارد.