مهلت ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان روز گذشته تمدید شد. در ادامه درباره آخرین مهلت ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و نحوه ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان توضیحاتی را ارائه کردیم.

آخرین مهلت ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان+جزئیات جدید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مهلت ثبت‌نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان روز گذشته تمدید شد.  ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان از 7 مهرماه آغاز شده بود و قرار بود روز گذشته به پایان برسد اما دیروز مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان خبر داو به این ترتیب زمان ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان تا 27 مهر تمدید شد.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از تمدید یک هفته ای مهلت ثبت نام اینترنتی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق خبر داد.

آخرین مهلت ثبت نام اینترنتی وام ازدواج فرزندان بازنشستگان

 محمود مرتضایی فرد اظهار داشت: مهلت ثبت نام وام 25 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان این صندوق که قرار بود روز یکشنبه 20 مهرماه به پایان برسد تا روز یکشنبه 27 مهرماه به مدت یک هفته تمدید شد.

وی با اشاره به دلیل اجرای این تصمیم گفت: با توجه به اینکه روز پایانی ثبت نام تسهیلات ازدواج فرزندان با صدور احکام جدید بازنشستگان کشوری همزمان شد و مراجعه بازنشستگان برای مشاهده احکام، سایت را دچار اختلال کرد و عملا فرآیند ثبت نام در درگاه های خدمات الکترونیک امکان پذیر نبود، تصمیم بر این شد تا مهلت ثبت نام اینترنتی وام ازدواج فرزندان یک هفته دیگر تمدید شود.

اقساط وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری

اقساط این وام ازدواج 60 ماهه یا 5 ساله است  و برای ان دسته افرادی اجرا می شود که صرفا ازدواج اول فرزند یا نوه تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری باشند. مبلغ اقساط این تسهیلات را ماهانه 522 هزار و 500 تومان عنوان  است.

تاریخ عقدنامه فرزندان باید از اول خرداد 98 تا پایان شهریور ماه 99 باشد و بازنشستگان و موظفینی که در دوره های قبلی از این تسهیلات برای یکی از فرزندان خود بهره مند شده باشند، امکان ثبت نام و بهره مندی از تسهیلات جدید را برای سایر فرزندان خود ندارند.

یکی از شرایط پرداخت وام، متناسب بودن آن با حداقل حقوق و با در نظر گرفتن حداقل یک میلیون تومان خالص دریافتی در شهریورماه 99 است تا کمترین فشار برای بازپرداخت اقساط به مشمولان طرح وارد شود.

 و درصورت ذی نفع بودن پدر و مادر در صندوق، صرفا یک فقره تسهیلات به فرزندان پرداخت می شود. همچنین متقاضیانی که در دوره های قبل ثبت نام کرده بودند و به هر دلیل مشمول این تسهیلات نشدند، درصورت تمایل باید مجددا ً ثبت نام کنند.

مهلت ثبت نام وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشور

زمان پرداخت تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پس از پایان زمان ثبت نام و انجام اولویت بندی و همچنین تعیین مشمولان مشخص خواهد شد؛ اما هدف گذاری ما برای پرداخت تسهیلات، اواخر آبان ماه است.

گفتنی است، کلیه تسهیلات مورد نظر مشمول «بیمه عمر مانده بدهکار» خواهد بود که هزینه آن برعهده متقاضی است.

وام ازدواج 25 میلیونی

پس از ورود  باید کادر های مربوطه را پر کنید. شماره دفتر کل، کد ملی و شماره حساب در محل مورد نظر وارد کنید.