دختر 23 ساله ای که لیدر تورهای مسافرتی بود پس از کلاهبرداری از مسافران ناگهان ناپدید می شد پلیس فارس نقشه های این دختر جوان را برملا کرد.

راز ناپدیدشدن ناگهانی دختر شیرازی + جزئیات فاش شده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی که با درج آگهی دروغین در سایت‌های واسطه‌گر اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌ کرد، خبر داد.

سرهنگ "حشمت سلیمانی" گفت: در پی شکایت جوانی 25 ساله مبنی بر  کلاهبرداری  از وی در تورهای چارتری در یکی از سایت‌های واسطه گر، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا فارس ادامه داد: این شهروند بیان داشت که در یکی از سایت‌های مجازی با یک آگهی تحت عنوان تورهای باورنکردنی با تخفیف‌های 50 درصدی برخورد کرده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده، وی برای انجام مقدمات ثبت نام در یکی از این تورها از متقاضی درخواست واریز مبلغ 32 میلیون ریال وجه به حساب خود می‌کند که متهم پس از دریافت وجه؛ دیگر جوابگو تماس نبوده است.

کلاهبرداری تحت عنوان تورهای چارتری / دست دختر شیرازی رو شد

سرهنگ "سلیمانی" افزود: پس از تحقیق و بررسی، مأموران متوجه شدند که متهم این پرونده از شگردهای مختلفی برای درج آگهی خود از جمله بلیط هواپیما با تخفیف ویژه، رزرو هتل با 50 درصد تخفیف و غیره استفاده می‌کرده است.

این مقام انتظامی گفت: باتوجه به حساسیت پرونده، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی تخصصی، موفق شدند متهم که  دختر 23 ساله  بود را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، آن را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در اظهارات خود با هدف کسب درآمد به 40 میلیون ریال کلاهبرداری از چندین نفر اعتراف کرد، گفت: وی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در اظهارات خود به این نکته اشاره داشت که برخی از شهروندان به واسطه قیمت پایین تورها و به دلیل طمع ورزی و از روی اعتماد نابجا در دام قرار می‌گیرند و متأسفانه قربانیان بدون تحقیق اقدام به واریز وجه به عنوان پیش پرداخت می‌کنند.

سرهنگ "سلیمانی" خاطر نشان کرد: شهروندان هرگز فریب اینگونه آگهی‌ها را نخورند و تا زمان دریافت کالا و یا انجام خدمات از طرف فرد درج کننده آگهی، مبلغ یا مبالغی را واریز نکنند.

این مسئول انتظامی از شهروندان خواست: در خصوص تقاضا از سایت‌های خرید و فروش دقت کافی را داشته باشند و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک آن را از طریق وب سایت پلیس فتا به نشانی اینترنتی www.cyberpolice.ir و یا شماره تماس 07121827805 گزارش کنند.