کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰ غیرقابل پیش‌بینی آمریکا، شاهد یک اتفاق عجیب دیگر بوده و این بار یکی از مشاوران دونالد ترامپ وارد یک درگیری توییتری با «مارج»، یکی از شخصیت‌های سریال کمدی انیمیشن محبوب «سیمپسون‌ها» شده است.

«سیمپسون‌ها» بازهم خبرساز شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

این مقابله وقتی شروع شد که جنا الیس، یکی از مشاوران کمپین ارشد ترامپ، خواست انتخاب شدن کامالا هریس سناتور اهل کالیفرنیا را به‌عنوان معاون جو بایدن در رقابت ریاست‌جمهوری به سخره بگیرد. الیس در توییتر در اشاره به شخصیت محبوب مادر در سریال «سیمپسون‌ها» نوشت «حرف زدن کامالا مانند مارج سیمپسون می‌ماند!»

اکانت رسمی توییتر «سیمپسون‌ها» اما به سرعت پاسخ الیس را داد و کلیپی کوتاه پست کرد که در آن مارج جواب این انتقاد را می‌داد.

مارج گفت: «به عنوان یک زن خانه‌دار حومه‌شهری ساده، دارم کمی حس بی‌احترامی می‌کنم. من به کودکانم یاد می‌دهم روی کسی اسم نگذارند. جنا، می‌خواستم بگویم اعصابم خرد است اما نگران بودم سانسورش کنند.»

این پایان ماجرا نبود. الیس در پاسخ به توییت «سیمپسون‌ها» نوشت که «مارج احتمالاً قرار است به دموکرات‌ها رای بدهد، آن هم از طریق پست».

«سیمپسون‌ها» که یکی از طولانی‌ترین و محبوب‌ترین سریال‌های کمدی در تاریخ تلویزیون آمریکاست، تا به حال بارها وارد مسایل سیاسی و دیگر مسایل متعجب‌کننده از بحران اقلیمی گرفته تا مسایل ناسیونالیستی شده است.

این سریال چند باری هم ترامپ را به سخره گرفته است. در یکی از اپیزودهای این سریال ترامپ در آیینه به خودش نگاه می‌کند و می‌گوید: «تو در گلف تقلب می‌کنی، در پرداخت مالیات تقلب می‌کنی، به همسرانت هم خیانت می‌کنی. رفتارت مثل یک جامعه‌ستیز خودشیفته است.»