تنوع در خرید باکس گل آنقدر زیاد است که می توانید دلخواه ترین شکل آن را برای خودتان انتخاب نمایید و با قرار دادن گل هایی متناسب در آنها یکی از ایده آل ترین سفارش گل خود را تجربه نمایید.

انواع جعبه و باکس گل را بیشتر بشناسید! جایگزین باکس گل چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید باکس گل امروزه یکی از متداول ترین اشکال خرید گل می باشد. قرار دادن گل ها درون باکس یا جعبه را می توان به نوعی یکی از جدید ترین شیوه های طراحی و آرایش گل دانست. که به دلیل شکیل بودن و طراحی منحصر به فرد شان یکی از پر طرفدارترین انواع تزئینات در سفارش گل می باشند.

 

تنوع در خرید باکس گل آنقدر زیاد است که می توانید دلخواه ترین شکل آن را برای خودتان انتخاب نمایید و با قرار دادن گل هایی متناسب در آنها یکی از ایده آل ترین سفارش گل خود را تجربه نمایید.

انواع مختلف باکس گل شامل باکس گل دایره ای، بیضی، مربعی و مستطیلی و اشکال دیگر فانتری مانند باکس گل قلبی می باشند. که این قالب ها را می توانید در رنگ هایی با طیف بسیار متنوع برای خود تهیه نمایید.

خرید گل تنها به جعبه گل و باکس گل ختم نمیشود. شما میتوانید نمونه انواع تاج گل مراسم، سبد گل، بسته های گل و شکلات  و.... را در سایت VIP Shop ملاحظه بفرمایید. ما در این مقاله تنها به معرفی انواع باکس گل خواهیم پرداخت.

باکس گل پلکسی

یکی از پر طرفدار ترین و جدید ترین نوع جعبه گل های موجود در بازار جعبه گل پلکسی می باشد. جعبه گل پلکسی با جنس و دیزاین منحصر به فردش خرید گل یا هدیه گل تان را به طرز چشمگیر تری شایسته تر و شیک تر می کند. دلیل جذابیت بیشتر باکس گل پلکسی را می توان شفافیت جنس این نوع دانست. به همین دلیل است که اخیرا مورد استقبال بیشتری در مقایسه با سایر جعبه گل ها قرار گرفته اند.

6666

کاربری باکس گل ها

باکس گل ها علاوه بر شکیل تر بودن و زیبایی چشم نوازشان این قابلیت را دارند که گل ها با ساقه های بلند یا کوتاه در هر اندازه و تعدادی که می خواهید درونش قرار بگیرند. درون جعبه گل دلخواهتان می توانید کپسول های حاوی آب قرار دهید تا طراوت و تازگی گل ها را تا پایان عمر شان حفظ کند و موجب شود از زیبایی بصری گل ها در منزل تان بیشتر لذت ببرید.

اگر بخواهیم به طور اختصاصی به کاربری باکس گل ها بپردازیم، پیش از هر چیزی باید بدانید که یکی از انوع گل های طبیعی تزئینی می باشند و آنقدر زیبایی منحصر به فردی دارند که بتوانند انتخاب شما برای هر مناسبت و مراسمی باشند. اما در حالت کلی یکی از انواع گل های تزئینی محسوب می شوند.

از باکس های گل به دلیل ظاهر متفاوت ترشان می توان در مراسمات خاصی استفاده نمود. مراسمی مانند ولنتاین، تبریک تولد و مناسبت های این چنینی و یا مراسم رسمی تری مانند تبریک برای افتتاحیه ها و سایر عرض تبریکات گزینه های بسیار مناسبی خواهد بود.

در خرید باکس گل شما اختیار بیشتری خواهید داشت تا گل های متنوع تری انتخاب نمایید. می توانید به راحتی ترکیبی زیبا و هارمونیک از گل های باب میل تان داشته باشید.

قیمت باکس گل ها نیز بسته به نوع گلی که انتخاب می کنید و همچنین بسته به نوع و اندازه آنها محاسبه می شود.

به جای باکس گل طبیعی، چه چیزی میتوانم بخرم؟

در میان شما کسانی هستند که تمایل به خرید گل شاخه بریده ندارند. گل های شاخه بریده با گل آرایی متفاوت VIPبسیار زیبا هستند. اما یکی از دغدغه های شما عزیزان عمر کم این محصولات میباشد.

ما برای این مشکل شما یک راخ حل عالی داریم. خرید گل مناسب آپارتمان بهترین گزینه برای کسانی ست که میخواخند یک هدیه ماندگار را به عزیزان خود هدیه دهند.

گیاه آپارتمانی هدیه مناسب برای کسانی ست که دوست شان دارید. بدون شک هر زمان که آن ها به گلدان خانگی شما نگاه میکنند، یاد شما خواهند بود.

888