به عقیده برخی از کارشناسان روند بازار به ورود پول حقوقی‌ها وابسته است و اگر بازار امروز (دوشنبه) را مثبت آغاز کند این روند ادامه‌دار خواهد بود.

بورس امروز مثبت می شود؟ (۹۹/۰۶/۱۰)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

ابتدای هر هفته پیش‌بینی از وضعیت شاخص بورس و آینده سهم‌ها طی هفته جاری را منتشر می‌کند که این گزارش شامل دیدگاه تحلیلی کارشناسان خبره بورس و دیدگاه معامله‌گران بازار سرمایه تحت عنوان نظرسنجی بورسی است.

در نظرسنجی این هفته، شش نفر از کارشناسان خبره شرکت کردند که ۵ نفر از آنها معادل ۸۳.۳ درصد بازار هفته پیشرو را صعودی پیش‌بینی کردند و یک نفر نظر به خنثی بودن بازار داشت. همچنین کارشناسان گروه‌های فلزات، پتروشیمی و پالایشی را صنایع برتر این هفته عنوان کردند.

بورس

شاخص کل بازار سرمایه پس از آنکه اصلاح خود را در مردادماه پشت سر گذاشت از روز سه‌شنبه چهار شهریور دوباره به مدار صعود بازگشت و آخرین روز از معاملات را نیز با صعود به پایان برد، در پیش‌بینی هفته پیشرو نیز بیشتر کارشناسان نظر به مثبت بودن بازار دارند.

به عقیده برخی از کارشناسان روند بازار به ورود پول حقوقی‌ها وابسته است و اگر بازار روز دوشنبه را مثبت آغاز کند این روند ادامه‌دار خواهد بود، حال باید دید که آیا پیش‌بینی کارشناسان از بازار این هفته محقق خواهد شد یا اینکه بازار باز هم روندی به دور از انتظار را در پیش خواهد گرفت؟