عامل هتاکی به مردم مازندران در فضای مجازی دستگیر شد

هتاک به مردم مازندران در فضای مجازی بازداشت شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ساری- دادسرای عمومی و انقلاب مرکز مازندران با صدور اطلاعیه ای از شناسایی و دستگیری فرد هتاک به مردم استان در فضای مجازی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدجعفر ساداتی معاون اجتماعی انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی فرد توهین کننده به مازندرانی‌ها در فضای مجازی، ا ظهار داشت: در پی انتشار کلیپ توهین آمیز به مردم عزیز مازندران از فردی معلوم الحال در فضای مجازی، در ساعت اولیه انتشار این کلیپ، موضوع از لحاظ اهمیت در دستور کار کارآگاهان عملیات ویژه پلیس فتا و پلیس امنیت استان قرار گرفت.
وی افزود: پس از بررسی میدانی، متهم شخصی بنام م-ج ساکن استان همجوار شناسایی شد.
همچنین دادسرای عمومی انقلاب ساری نیز در پی انتشار یک ویدئوی توهین آمیز توسط مسافری تهرانی به مردم مازندران و دستگیری وی در پایتخت اطلاعیه‌ای صادر کرد و در آن خطب به مردم مازندران آمده است: ضمن آرزوی قبولی سوگواری و عزاداری‌ها در شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یارانش، نظر به هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم. مراتب با دستور قضائی صادره توسط آقای کریمی دادستان مرکز استان مازندران به عوامل انتظامی، متهم کمتر از ۲۴ ساعت در شناسایی و دستگیر و درحال انجام تحقیقات مقدماتی است.

همچنین در این اطلاعیه تصریح شده است" ضمناً از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضائی وانتظامی ضمن حفظ وحدت وهمبستگی با جلوگیری از واکنش‌های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری کنند.