نعمتی، عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت از اعطای کارت اعتباری به سهامداران سهام عدالت در کشور خبر داد.

سامانه سعدی/ صدور کارت اعتباری برای سهامداران آغاز شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اعطای کارت اعتباری سهام عدالت برای سهامداران آغاز شد. سهام عدالت در زمان دولت احمدی نژاد برای مردم در نظر گرفته شد.سهام عدالت مختص به قشر خاصی نمی باشد.سهام عدالت در ابتدا سهم 1000000 میلیون تومانی بود که با گذشت زمان تبدیل به 500 واحد سهم شد. سهام عدالت در ابتدا قابل فروش نبود.

سهام عدالت

«مهدی نعمتی» افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی بورس سهامداران سهام عدالت می توانند از کارت های اعتباری استفاده کنند.

وی اظهارداشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه از سوی بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی انجام شده است.

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت گفت: شرایط برای اعطای کارت های اعتباری به سهامداران سهام عدالت تا پایان آبان ماه سال جاری اعلام و عملیات صدور کارت از سوی بانک ها اجرایی خواهد شد.

سهام عدالت

وی افزود: سهامداران می توانند از درگاه الکترونیکی بانک ها درخواست کارت های اعتباری دهند وتا سقف ۵۰ درصد از ارزش سهام شان کارت اعتباری با آنان اعطا می شود.

نعمتی بیان داشت: تلاش بر اینکه برای هر دو گروه از سهامداران سهام عدالت (روش مدیریت مستقیم و غیر مستقیم) شرایط اعطای کارت اعتباری فراهم شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ تا ۱۰ بانک آمادگی خود را برای اعطای کارت به سهامداران سهام عدالت اعلام کرده اند.

سهام عدالت

عضو ستاد اطلاع رسانی آزادسازی سهام عدالت به همه سهامداران سهام عدالت توصیه کرد از آنجائیکه این سهام یک سهام ارزشمند است اگر نیاز مبرم مالی ندارند، بهتر است که این سهام را حفظ کنند.

وی افزود: اگر در صدد فروش سهام خود هستند کمی صبر و حوصله به خرج دهند تا شرایط بازار سرمایه وضعیت بهتری پیدا کند تا سهام شان را با قیمت های مناسب تری بفروشند.

نعمتی یادآورشد: افرادی که در حال حاضر از فروش سهام خود منصرف شده اند راهکاری اندیشده شده که بتوانند تغییر رویه دهند و همچنان سهام خود را نگهدارند.