در حاشیه سفر قالیباف به خوزستان، نشست مسئولان استان با رییس کمیسیون عمران مجلس درحال برگزاری بود که فرماندار آبادان بر اثر فشار عصبی، بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در حاشیه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به خوزستان نشست مسؤولین خوزستان با رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی برگزار شد که در این جلسه سیدزین‌العابدین موسوی فرماندار آبادان بر اثر فشار عصبی بیهوش شد.

وی توسط نیرو‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

مدیرروابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان در خصوص وضعیت سلامت سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان که در نشست بررسی مشکلات آبادان دقایقی پیش دچار بدحالی ناشی از کار زیاد شد، اعلام نمود:حال عمومی وی رضایت مند است و برای رسیدن به شرایط پایدار سلامتی به بخص CCU این بیمارستان منتقل خواهد شد.
وی  توسط فوریتهای پزشکی به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد و توسط پزشکان این بیمارستان مورد معالجه اولیه قرار گرفت. نتیجه بررسی پزشکان وضعیت مناسب بدنی وی است. هرچند برای رسیدن به شرایط پایدار  سلامتی مقرر شد فرماندار ویژه آبادان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان نفت بستری گردد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از شهرهای استان خوزستان و پیگیری مطالبات مردم روز سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ از آبادان و خرمشهر بازدید و با تعدادی از مردم این بندر گفت و گو کرد.