سالانه جمعیت بسیاری نیز از ترکیه به غرب اروپا و به ویژه آلمان مهاجرت می‌کنند که موجب تکلم ترکی در آن مناطق می‌گردد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ترکی استانبولی (به ترکی استانبولی: Türkçe) یا ترکی ترکیه (Türkiye Türkçesi) یکی از زبان‌های شاخه جنوب غربی یا گروه اوغوز، زبان‌های ترکی است که 88.000.000 نفر در سراسر جهان به عنوان زبان نخست یا دوم با آن سخن می‌گویند این زبان رایج‌ترین زبان از شاخه زبان‌های ترکی می‌باشد. جغرافیای آن شامل ترکیه و قبرس شمالی و قسمت‌هایی از عراق، یونان، بلغارستان، جمهوری مقدونیه، کوزوو، آلبانی و دیگر قسمت‌های شرقی اروپا را شامل می‌شود. سالانه جمعیت بسیاری نیز از ترکیه به غرب اروپا و به ویژه آلمان مهاجرت می‌کنند که موجب تکلم ترکی در آن مناطق می‌گردد.

6969

ریشه زبان ترکی را می‌توان در ترکستان چین در آسیای مرکزی جست. با گسترش قلمرو امپراتوری عثمانی این زبان که زبان رسمی آن‌ها بود اصلاحات بسیاری می‌یافت. مصطفی کمال آتاترک (اولین رئیس‌جمهور ترکیه) در سال ۱۹۲۸، الفبای عثمانی را با الفبای آوایی لاتین جایگزین نمود و کلمات بیشمار عربی، فارسی و… را از این زبان حذف نمود.

در آموزش مکالمه تضمینی جهت کسب اعتماد شما از روند آموزشی شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می شود و زبان آموز می تواند تا 3 جلسه بنا بر نیاز استاد خود را تغییر دهد و چنانچه رضایت شما تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه برای یادگیری تخصصی زبان ترکی صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان ترکی و سن شما دوره های مکالمه فشرده زبان ترکی با توجه به هدف شما از یادگیری زبان ترکی در کوتاهترین و سریع ترین زمان ممکن در منزل، محل کار و آموزشگاه با افتخار آماده ارائه خدمات می باشد. دوره های آموزش خصوصی زبان ترکی استانبولی در 2 قالب در اختیار شما زبان آموزان قرار می گیرد.

 

دوره های ترمیک آموزش زبان ترکی استانبولی:

از مقدماتی تا پیشرفته را در بر می گیرد که بیشتر تمرکز و توجه بر روی کتاب های تدریسی است و طبق استانداردهای تومر

دوره های مکالمه و محاوره های روزانه ترکی استانبولی:

مناسب برای افرادی است که پایه از زبان ترکی را دارند و قصد تکمیل و تمرین و قوی تر شدن زبان و لهجه ی ترکی را دارند. در آموزشگاه دنیای زبان سقراط هر 4 مهارت اصلی خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن جهت برقراری ارتباط قوی تر با محیط مورد توجه قرار می گیرد. به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان 35 جلسه بتوانید به حد مطلوبی از زبان ترکی برسید.

برای عزیزانی که بدنبال آمادگی آزمون تومر هستند باید خاطر نشان کرد که این آزمون در 3 سطح مقدماتی (A1 و A2) متوسط (B2 و B1) پیشرفته (C1 و C2) برگزار می شود و کسانی که نمره C می گیرند دیپلم تومر را دریافت خواهند کرد گرچه گواهینامه های سطوح مقدماتی و متوسط فقط 2 سال اعتبار دارند ولی دیپلم تومر دارای اعتباری دائمی است. چنانچه قصد تحصیل در دانشگاههای ترکیه را که به زبان ترکی صحبت می کنند دارید باید حتماً در این آزمون شرکت کنید و چنانچه در دانشگاه ترکیه به زبان غیر ترکی تدریس شود داشتن مدرک آیلتس و یا تافل کافی است. حال باید شروع کنیم و در این رابطه شما یا باید در ترکیه مقیم و آنجا شروع به انجام آموزش زبان ترکی کنید که هزینه بسیاری را دارد و یا با کیفیت و زمان کمتر در ایران به یادگیری زبان ترکی استانبولی بپردازید. تجربه به ما ثابت کرده است که کلاسهای خصوصی ترکی استانبولی شما را زودتر به مقصد می رساند چرا که شما بیشتر در مکالمه و محاوره حضور خواهید داشت.

9999

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان 35 جلسه به حد مطلوبی از زبان خواهید رسید و در مکالمه از سطح دانش خود رضایت خواهید داشت.

در آموزش مکالمه تضمینی جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز می تواند تا 3 جلسه بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت شما تا 3 جلسه اول حاصل نشد آموزشگاه کل مبلغ شهریه را به زبان آموز مسترد خواهد کرد.

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدیدترین و به روز ترین متدهای آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاسهای ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان

 

هزینه تدریس خصوصی زبان ترکی و استانبولی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان می باشد

 

شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فراگیرید با مشاورین ما تماس بگیرید

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی می توانید در کمترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان می باشد برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

67

موسسه زبان های خارجی دنیای زبان با بیش از 23 سال سابقه درخشان در زمینه آموزش تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی به صورت فشرده با اساتید تحصیل کرده و باتجربه از کشور ترکیه و همچنین آمادگی جهت امتحانات TOMER ,YOS ,ALES  و آموزش زبان ترکی استانبولی در منزل و محل کار و نیز آموزشگاه آماده ارائه خدمات می باشد.

 

مؤسسة زبانهای خارجی دنیای زبان سقراط با بیش از 23 سال سابقه در امر تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی به صورت فشرده و عادی با حضور اساتید برجسته و با سابقه از کشور ترکیه جهت آموزش حرفه ای و تکنیکی زبان ترکی آماده ی ارائه خدمات به شماست. برای رسیدن به موفقیت در آموزش خصوصی زبان ترکی استانبولی لازم به ذکر است هر فرد یا به دلیل گرفتن مدرک جهت مهاجرت و تحصیل و اقامت و یا گذراندن نیازهای روزانه خود در سفر به این زبان روی می آورد. اگر به دنبال مهاجرت، تحصیل و یا کار در کشور ترکیه هستید نیاز دارید تا در مدت کوتاهتری بتوانید با محیط خود ارتباط کلامی برقرار کنید و اگر به دنبال گذراندن و کسب مدرک تومر، یوس و یا آس هستید از همین امروز به صورت جدی اقدام کنید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید:

  1. تلفن : 02188936878
  2. تلفن همراه : 09123839586