بنابراین گروه صنعتی تهران المنت سعی نموده است تا بر پایه ی اصول مهمی نظیر مشاوره حرفه ای، طراحی با دقت بالا، تکنولوژی در تولید و قیمت مناسب و همچنین استفاده از دانش و تجربه فنی خود در زمینه تولید المنت در کم ترین زمان، محصول مورد نظرتان را ساخته و در اختیارتان قرار دهد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 

تهران المنت سازنده المنت

معرفی گروه صنعتی تهران المنت

گروه صنعتی تهران المنت، با بیش از پانزده سال تجربه در طراحی و ساخت انواع هیترهای صنعتی و ارایه خدمات به شرکت ها و صنایع کوچک و بزرگ توانسته در بازار لاله زار تهران اعتباری برای خود کسب کند. قابل توجه است که هیترهای تولیدی این واحد شامل المنت شیشه ای، کمربندی، المنت میله ای، تخت، المنت سرامیکی، فلنج دار و فشنگی می باشد.تهران المنت سازنده انواع المنت صنعتی در بازار لاله زار تهران با بهترین قیمت و کیفیت تلاش می کند، تا به چرخه تولید در کارخانه جات و صنایع صنعتی کمک کوچکی در راستای پیشرفت هر چه بیشتر بکند. همچنین با توجه به سیاست های اقتصاد مقاومتی بر آنیم که با کاهش هزینه های تولید در ضمن حفظ و ارتقاء کیفیت که لازمه آن استفاده از متریال به روز اروپایی میباشد، سهمی در شکوفایی اقتصادی این مرز و بوم داشته باشیم.  

کاربردهای المنت های ساخته شده ما: صنایع نفت و گاز مانند مخازن پتروشیمی و قسمت های مختلف پالایشگاه ها، مخازن روغن و آب، در استخر برای گرمایش استخر، بخاری ‌های الکتریکی و آبگرمکن ‌ها، در دارو سازی صنعتی، انبارهای صنعتی، ماشین آلات بزرگ صنعتی، صنایع پلاستیک و… مورد استفاده فراوان قرار می گیرند.گروه تهران المنت مفتخر است که با شرکتهایی نظیر مجتمع فولاد خراسان، کاشی خزر، شرکت پتروشیمی رازی، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، انرژی نکاء و شرکت فولاد هرمزگان همکاری میکند.

آشنایی با انواع تولیدات گروه صنعتی تهران المنت

از جمله محصولات تولیدی تهران المنت که میتوان نام برد: المنت میله ای، المنت فلنج دار، المنت شیشه ای، المنت سرامیکی، المنت فشنگی، المنت تسمه ای و مدل های مختلف دیگر است که در اینجا آنها را به همراه مشخصات و ویژگی هایشان بازگو خواهیم کرد.

سازنده انواع المنت میله ای حرارتی

این هیتر( مشاهده محصولات ما : المنت میله ای ) بازده گرمایی زیادی دارد و توان حرارتی بسیار بالا از ده ها تا هزاران وات، تقریبا چیزی حدود ۶۰۰ درجه سانتی گراد مقاومت حرارتی دارد و در فشار، مقاوت خیلی بالایی از خود نشان میدهد.المنت میله ای در مدل های: فین دار، پره دار، آبگرمکنی تولید میشود و از آن ها در بخاری برقی، گرم کردن سوله یا محیط باز و بسته و برای کباب پز و فر و بسیاری از دستگاه های صنعتی استفاده می کنند.

المنت میله ای

 ساخت المنت سرامیکی طبق سفارش مشتری

این المنت ها دارای یک هسته از جنس نیکل کروم بوده که تا حد زیادی شبیه به المنت های کویل هیتر ساخته می شوند. سپس بر روی این هسته یک یا چند لایه روکش سرامیکی قرار می گیرد. که این موضوع باعث میشود تا حرارت به مساوات در محیط پخش شود و از هدر رفتن انرژی گرمایشی تولید شده جلوگیری شود. کاربرد المنت سرامیکی مخصوص دستگاه های تزریق پلاستیک، صنایع تولید لاستیک، صنایع ذوب و تزریق آلومینیوم و ... است.

المنت تسمه ای

المنت تسمه ای با نام های مختلفی در صنف خود شناخته میشود، که از این اسامی میتوان به  نامهای المنت کمربندی یا المنت نواری و المنت میکایی اشاره کرد. این هیتر بیشتر برای سیلندرها، ماشین آلات تزریق پلاستیک، دستگاه قالب گیری تزریقی، دستگاه غلطک و  ماشین اکستروژن مورد استفاده قرار میگیرد.

المنت کویل هیتر

نوعی المنت میله ای با کارایی بالا است و در اشکال مثلثی، مربع  و دایره ساخته میشود. قابل انعطاف هستند و در هر جائیکه محدودیت فضا وجود دارد و نیاز به حرارت بسیار بالا است، میتوان از این نوع هیتر برای ایجاد حرارت مورد نیاز استفاده نمود. .ویل هیتر به گونه ای طراحی شده است که کارایی بسیار بالایی نسبت به دیگر المنت ها دارد و در صنایعی چون، تزریق پلاستیک و ماشین های بسته بندی کاربرد دارند.

المنت فشنگی

این المنت بصورت لوله ای استفاده میشود، شکل و فرم آن از یک طرف سیم از داخل تعبیه شده، جهت قالب های مختلف در طول کوتاه و قطر پایین در وات های زیاد، جهت گرمای زیاد و انتقال حرارت به سطح قالب استفادهمیشود.المنت های فشنگی ( کاتریج ) به صورتی است که سیم کروم نیکل پیچیده شده در اکسید منیزیم در جای ویژه خودودر لایه ای بین وایر و سطح بیرونی فشرده شده است که به علت تمرکز سیم در مرکز المنت، دارای مقاومت گرمایی کمتر است.

المنت سرامیکی

المنت فلنج دار

هیترهای فلنج دار با قطرهای مختلف در توان های گوناگون ساخته میشوند و قدرت انتقال حرارت بالایی دارند که به صورت مستقیم انجام میشود. المنت فلنج دار بیشتر در مخازن نفت و آب مورد استفاده قرار می گیرد و ضد انفجار نیز هستند.

از ایده تا ایجاد محصولات متنوع همراه با کیفیت بالا با تهران المنت؛ چرا؟

چون یکی از مهمترین کارهای مثبت و موثر در راستای تولید یک محصول با کیفیت، مشاوره در طراحی و ساخت آن میباشد که تهران المنت از این امر مهم مستثنی نمیباشد. تهران المنت تمام تلاش خود را می کند تا با استفاده از تجربه و دستگاه های مدرن خود المنت هایی را که مشتریان سفارش می دهند با ظرافت و دقت بالایی تولید کند. همچنین با استفاده از دستگاههای به روز و تکنولوژی در کار خود همیشه سعی بر تولید محصولی با کیفیت و استاندارد دارد.قیمت المنت با توجه با متریال و زمانی که صرف ساخت آن می شود متفاوت است اما منصف بودن در هر کسب و کاری موجب سود کم اما پایدار بودن بیشتر و جذب مشتریان میشود که یکی از اصول اولیه تهران المنت جلب رضایت مشتریان عزیز در این امر میباشد.

بنابراین گروه صنعتی تهران المنت سعی نموده است تا بر پایه ی اصول مهمی نظیر مشاوره حرفه ای، طراحی با دقت بالا، تکنولوژی در تولید و قیمت مناسب و همچنین استفاده از دانش و تجربه فنی خود در زمینه تولید المنت در کم ترین زمان، محصول مورد نظرتان را ساخته و در اختیارتان قرار دهد.