دنیای امروزه به طور پیوسته در حال دگرگونی است که این روزها بیشتر این تغییر و تحولات در دنیای دیجیتال رخ داده است. در فراسوی چنین تغییرانی واحدهای پولی رنگ و بوی دیجیتالی به خود گرفته اند و بدین صورت ارزهای دیجیتالی شکل گرفته است و کاربرد آن هرروزه افزایش پیدا میکند.

معرفی ارزهای دیجیتال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

معرفی بهترین های ارز دیحیتال

  1. بیت کوین

شاید بتوان گفت بیت کوین جزء نخستین و شناخته شده ترین ارز دیجیتالی به شمار می رود. این ارز دیحیتالی یک سیستم نقدی الکترونیکی به شمار می آید که به صورت همتا به همتا کار میکند.  شکل گیری بیت کوین از تاریخ 3 ژانویه 2009  بوده است و با توجه به این که قدیمی ترین ارز دیجیتالی می باشد با این حال با میزان سرمایه ای که دارد توانسته است در بین دیگر ارزهای دیجیتالی رتبه اول را به دست بیاورد.

قبل از اقدام به خرید بیت کوین حتما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که امکان دارد قیمت آن نوسانات بسیاری داشته باشد و با بالا رفتن میزان تقاضای این ارز دیجیتالی، قیمت آن هم بیشتر خواهد شد و در صورتی که میزان تقاضای آن کم تر شود، آنگاه قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد.

پس از خرید بیت کوین، برای آن که بتوانید آن را در جایی به صورت امن نگهداری نمائید باید از یک والت بیت کوین یا همان کیف پول الکترونیکی استفاده نمائید در این کیف پول، کلید خصوصی نگهداری خواهد شد و صاحب آن قادر خواهد بود از طریق آن کوین های خود را برداشت نماید و یا واریز کند. در نظر داشته باشید هر فردی قادر به ایجاد چندین کیف پول خواهد بود.

 

بیت کوین

خرید بیت کوین با پرفکت مانی

پرفکت مانی یکی از معروف ترین سیستم های پرداخت مالی می باشد که امروزه مورد استفاده قرار گرفته است و جزء بهترین روش ها برای خریدهای اینترنتی به صورت بین المللی محسوب می گردد.

شما می توانید به راحتی پس از خرید پرفکت مانی اقدام به تهیه ی بیت کوین نمائید که می توانید این کار را در صرافی های معتبر آنلاین انجام دهید و پلتفرم های مختلفی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

برای آن که بتوانید با استفاده از پرفکت مانی، بیت کوین تهیه نمائید حتما باید یک صرافی معتبر بیت کوین را پیدا کرده و در آن صرافی، پرفکت مانی را به عنوان روش پرداخت انتخاب نمائید.

حتما از معتبر بودن آن صرافی اطمینان حاصل نمائید و آنگاه قیمت تمام ی بیت کوین را در نظر داشته باشید و آن را مقایسه کرده و آنگاه بیت کوین مورد نظر خود را خریداری نمائید.

نکته: در نظر داشته باشید که خرید بیت کوین با استفاده از ریال به صرفه تر از خرید بیت کوین با استفاده از پرفکت مانی می باشد که در بعضی مواقع می تواند هزینه ی تمام شده را برای شما بیشتر کند.

اما شما می توانید با رعایت جوانب احتمالی، بیت کوین مورد نظر خود را خریداری نمائید و طریق انجام این کار بدین صورت است که باید از طریق درگاه خود پرفکت مانی اقدام نمائید.

 

  1. اتریوم (ETH)

اتریوم در بین ارزهای دیجیتالی با توجه به سرمایه بازاری که جمع آوری کرده است توانسته است رتبه دوم را به دست بیاورد. اتریوم در دسته ی بهترین ارزهای دیجیتالی بعد از بیت کوین قرار دارد و این امکان را به توسعه دهندگان خواهد داد تا بتوانند با استفاده از آن برنامه های کاربردی غیرمتمرکزی را راه اندازی نمایند. این برنامه غیر متمرکز که به اصطلاح به آن Dapp گفته می شود بدون آن که نیازی به واسطه وجود داشته باشد می تواند با استفاده از توزیع جمعی یک عملیات خصوصی را انجام دهد.

بیت کوین هم مانند اتریوم یک برنامه ی غیرمتمرکز می باشد اما عملکرد آن به صورت همتا به همتا می باشد و دارایی های دیجیتالی را بدین صورت منتقل خواهد کرد.

خرید اتریوم در صرافی های مختلفی صورت خواهد گرفت و در صورت اقدام برای خرید این ارز دیحیتالی حساب شما حتما باید وریفای شده باشد و مراحل قانونی خود را گذرانده باشد.

  1. تتر

این ارز دیجیتالی با ارزهای دیجیتالی دیگر عملکردی متفاوت دارد و عملیات استخراج در آن صورت نخواهد گرفت اما قابل تبدیل نیز خواهد بود. تتر کنترل مرکزی دارد. از همه مهم تر آن است که تتر یک ارز دیجیتالی Stabel می باشد و ارزش آن همیشه ثابت خواهد ماند، پس توجه داشته باشید که با خرید تتر دیگر نگرانی از بابت تغییرات نوسانی قیمت آن نخواهید داشت و می دانید ارزش آن همیشه ثابت خواهد ماند. این ارز دیجیتالی بعد از بیت کوین و اتریوم جزء شناخته شده ترین و بزرگ ترین ارزهایی می باشد که این روزها مورد استفاده قرار میگیرد و رتبه سوم را داراست. همچنین دقت داشته باشید که معاملات انجام شده در تتر به صورت روزانه حتی بالاتر از دیگر ارزهای دیجیتالی می باشد.

در اصل خرید تتر به منظور تبادلات مالی صورت میگیرد اما خوب در نظر داشته باشید که شما نمی توانید با استفاده از بیت کوین یا اتریوم مبادلات مالی مختلفی نیز انجام دهید.

با توجه به محبوبیتی که ارز دیجیتالی بیت کوین پیدا کرد قیمت آن رشد بسیاری یافت، اما پس از مدتی قیمت آن دوباره مقداری کاهش پیدا کرد با این حال با وجود نوسانات پیش آمده در قیمت بیت کوین، نمی توان در پرداخت و قراردادها از بیت کوین به خوبی استفاده کرد.

مبادله در شبکه ارز دیجیتال تتر

مانند دیگر ارزهای دیجیتالی شما این امکان را خواهید داشت تا به صورت مستقیم آن را برای شخص دیگری ارسال نمائید و آن که از شخص دیگری آن را دریافت کنید. در شبکه تتر تایید تراکنش ها به صورت مرکزی می باشد. یک نوع بلاک چین که در شبکه تتر فعالیت دارد کاملا وابسته به  بیت کوین باشد و با استفاده از فناوری Onmilayer به شبکه بیت کوین وصل خواهد شد. پس می توان گفت در واقع هش هایی که در بلاک تتر قرار دارد در واقع همان هش های موجود در بلاک، بلاک چین بیت کوین می باشد. ارز دیجیتالی تتر به عنوان یکی از رایج ترین ارزها برای مبادلات روزانه در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.  

برای خرید و فروش ارز دیجیتال و ارز الکترونیکی وارد سایت بیت مهر به آدرس bitmehr.com شوید . و خرید و فروش ارز دیجیتال را در بستری ایمن انجام دهید .