با خرید ووچر پرفکت مانی تجربه پرداخت بین المللی بدون افتتاح حساب و بدون کارمزد را تجربه نمایید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

همه چیز در حال تغییر است. روش های سنتی به مرور در حال کمرنگ و در نهایت پاک شدن هستند. دنیایی بدون واسطه را تصور کنید. دنیایی که مردم بدون اینکه نیاز باشد به یکدیگر اعتماد کنند و به صورت مستقیم، به مبادله دارایی‌ها، عقد قرارداد و استفاده از خدمات می‌پردازند. برنامه‌هایی غیرمتمرکز که هیچ‌گاه متوقف نمی‌شوند و هیچ‌کس یا هیچ نهادی نمی‌تواند در کار آن‌ها تداخل ایجاد کند. در این دنیای بدون واسطه و دیجیتال نسل جدیدی از سیستم های پرداخت طراحی شده و شروع به کار کرده اند. این سیستم های جدید آنلاین هستند. برخی ازین سیستم های پرداخت به دلیل داشتن پشتوانه و کاربردهای بیشتر، محبوب تر هستند. ما در اینجا به معرفی سه تا از بهترین سیستم های پرداخت در جهان و بخصوص در ایران می پردازیم.

"خرید ووچر پرفکت مانی"

ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی یک سیستم پرداخت پویا ومطمئن است. این سیستم حتی نیازی به افتتاح حساب ندارد. درواقع با خرید ووچر پرفکت مانی شما یک کارت اعتباری الکترونیکی میگیرید که روی آن یک کد نوشته شده است. این کارت دارای مبلغ وتاریخ انقضای مشخص است. خرید ووچر پرفکت مانی بسیار ساده است و استفاده از آن بسیار راحت است. شما می توانید با خرید ووچر پرفکت مانی کالا یا خدمات مورد نیازتان را از سایت های خارجی انجام دهید یا پول جابجا کنید.

برای استفاده از ووچر در خریدهای اینترنتی، نیازی به داشتن حساب در سایت پرفکت مانی نیست. به عبارت دیگر شما به سادگی می‌توانید از سایت‌های صرافی معتبر، ووچر پرفکت مانی تهیه کنید. روی هر ووچر پرفکت مانی یک شماره ۱۰ رقمی، یک کد فعال سازی ۱۶ رقمی، مقدار و تاریخ ایجاد ثبت شده است. برای خرید کردن از طریق ووچر پرفکت مانی، فقط کافی است شماره ۱۰ رقمی و کد فعال‌سازی ۱۶ رقمی را داشته باشید.

وب مانی

وب ‌مانی هم یکی دیگراز سیستم های پرداخت الکترونیکی است که برای کسب و کارهای اینترنتی و دریافت و ارسال پول گزینه بسیار مناسبی است. وب مانی که از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر بیش از ۳۹ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. شما با خرید وب مانی قادر خواهید بود تا خدمات خود را به مردم سراسر جهان بفروشید و مردم هم می‌توانند خدمات و کالاهای مورد نیاز خود را از پذیرندگان وب مانی خریداری نمایند. به دلیل روسی بودن شرکت، کشورهای تحت تحریم مثل ایران هم می‌توانند از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کنند.

"خرید وب مانی"

با خرید وب مانی، شما می‌توانید از انواع سایت‌های فروشگاهی و خدماتی، کالاها و خدمات مورد نیاز خود را تهیه کنید. وب مانی برای ارائه خدماتش، به ازای هر تراکنش ۰.۸ درصد از مبلغ پرداختی را به عنوان کارمزد کسر می‌کند اما این کارمزد یک سقف مشخص دارد و بیشتر از ۵۰ دلار نخواهد شد. به طور کلی برای خرید وب مانی و انجام فعالیت‌های انتقال وجه می توانید از سه نوع سطح کاربری یا به اصطلاح پاسپورت الیاس، فرمال و شخصی استفاده کنید که در وب مانی تعریف شده اند.

"دیجی دلار"

صرافی مطمئن

گرچه امنیت این سیستم های پرداخت بلاشک است ولی نحوه خرید و مراحل آن حائز اهمیت بالایی است. شما باید یک صرافی ارز دیجیتال مطمئن داشته باشید و از طریق آن صرافی اقدام به خرید پرفکت مانی یا دیگر ارزهای دیجیتال بنمایید. ما توصیه میکنیم کار خود را به تیمی بسپارید که متشکل از جمعی از کارشناسان در زمینه های گوناگون اعم از مدیریت و مالی باشد.

دیجی دلار با کارنامه ای درخشان از چندین سال فعالیت خود میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. ما از نزدیک شاهد برخی مشکلات برای ایرانیان از جمله دسترسی سخت به بازارهای خارجی، وجود کلاهبرداران داخلی، خرید و فروش با سودی ناعادلانه برای مردم توسط صرافی های داخلی و از طرفی جود نداشتن پلتفرمی امن و حرفه ای برای خرید و فروشپرفکت مانی و دیگرارزهای دیجیتال در ایران و دلایل متعدد دیگر بوده‌ایم. دیجی دلار راهی کاملا ایمن، حرفه ای و آسان برای خرید و ارزهای دیجیتال است و می تواند شما را از سختی ها و مشکلات این مسیر رهایی بخشد.