ردیاب‌های خودرو کاربردهای گسترده‌ای دارند و به همین دلیل در سال‌های اخیر استفاده از آن‌ها افزایش پیدا کرده است. ردیابی ماشین‌های شخصی، افزایش امنیت خودرو در مقابل دزدی، مشاهده وضعیت ناوگان خودرویی و ردگیری بارها از مهم‌ترین کاربرد این دستگاه‌های کوچک هستند. اما ردیاب‌های ماشین تا چه انداز از پس وظایف خود برمی‌آیند؟

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

برای پاسخ به این سؤال باید نظرات کاربران را بررسی کنیم. ما در این مقاله مجموعه‌ای از نظرات در مورد ردیاب خودرو با کاربردهای مختلف را جمع‌آوری کرده‌ایم. بررسی این نظرات که از سایت ایران رهیاب جمع‌آوری‌شده می‌تواند تا حد زیادی میزان کارایی ردیاب‌های خودرو را مشخص کند. اگر قصد خرید ردیاب خودرو را دارید و هنوز تصمیم قطعی در این مورد نگرفته‌اید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

بررسی نظرات در مورد ردیاب خودرو؛ کاربران در مورد چه چیزهای صحبت کرده‌اند؟

اولین نکته‌ای که در بررسی نظرات در مورد ردیاب خودرو نظر ما را به خود جلب کرد، کاربردهای فراوان این دستگاه‌ها بود. درواقع، شاید در باور عموم ردیاب و جی‌پی‌اس فقط نوعی دستگاه افزایش امنیت خودرو و دزدگیر هستند؛ اما در واقعیت کاربرد ردیاب بسیار بیشتر از این‌ها است.

نظرات کاربران درباره ردیاب خودرو نشان می‌دهد که افراد بر اساس نیازهای خود از ویژگی‌های این دستگاه‌های کوچک استفاده می‌کنند. ما در اینجا نظرات کاربران را متناسب با نحوه استفاده از دستگاه‌های ردیاب در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار داده‌ایم.

نظرات کاربران در مورداستفاده از ردیاب خودرو شخصی و ضد سرقت

ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند. از پابند الکترونیکی تا جی‌پی‌اس‌های قلاده‌ای که برای حیوانات استفاده می‌شود، تنوع ردیاب در بازار وجود دارد. در این میان ردیاب‌های خودرو شخصی، یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین ردیاب‌های موجود در بازار هستند. وظیفه اصلی این ردیاب‌ها ردگیری خودروهای سرقت شده، ثبت مسیر حرکت، قابلیت شنود و کنترل از راه دور خودرو است. انواع مختلفی از ردیاب‌ خودرو ارزان‌قیمت تا ردیاب مغناطیسی خودرو با امکانات پیشرفته در این دسته قرار می‌گیرند.

اطلاع از محل دقیق خودرو و کنترل از راه دور خودرو شخصی با ردیاب خودرو

 کاربران از اینکه همواره می‌توانند محل دقیق خودروی خود را روی نقشه ببینند و کنترل خودرو را از راه دور در دست داشته باشند بسیار خوشنود هستند. مرتضی می‌گوید: «من قبلاً از ردیاب استفاده کرده بودم اما کیفیت و کارایی زیادی نداشت. ایران رهیاب با محصولات باکیفیتش نظر مرا تغییر داد. حالا با استفاده از ردیاب دیگر نگرانی بابت دزدیده شدن خودرو ندارم. از پشتیبانی عالی و راهنمایی‌های ایران رهیاب تشکر می‌کنم.»

ردیاب مخفی خودرو و امکان ارسال پیامک کمک در صورت بروز خطر

 دسته‌ای از کاربران از ردیاب خودرو فندکی که قابلیت شنود و امکان ارسال پیامک کمک را دارد استفاده می‌کنند. سارا می‌گوید: «من همیشه برای سفرهای کاری به خارج از محدوده شهر می‌روم، وجود ردیاب‌های فندکی باعث می‌شود احساس امنیت بیشتری داشته باشم. این دستگاه چون شبیه به شارژر فندکی است کاملاً از دید همه مخفی می‌ماند. تابه‌حال مشکلی در استفاده از این ردیاب نداشتم و استفاده از ردیاب را به خانم‌های جوان توصیه می‌کنم.»

نظرات استفاده‌کنندگان از دستگاه ردیاب برای شرکت‌های تاکسی‌رانی و ناوگان‌های شهری

امکان مشاهده محل دقیق همه خودروها در یک پنل و بررسی وضعیت هم‌زمان آن‌ها از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ردیاب خودرو است. شرکت‌های تاکسی‌رانی و ناوگان‌های شهری از این ویژگی برای کنترل خودروها و راننده‌های خود استفاده می‌کنند.

نظر یکی از مدیران یک شرکت تاکسیرانی در مورد ردیاب‌های خودرو: «ما روی تمام تاکسی‌های خود ردیاب نصب کردیم. با استفاده از این ردیاب‌ها محل دقیق راننده‌های خود را در سطح شهر به‌صورت لحظه‌ای کنترل می‌کنیم. با استفاده از اطلاعات نقشه می‌توانیم نزدیک‌ترین تاکسی را برای مشتریان خود انتخاب کنیم. این موضوع باعث افزایش سرعت ما و رضایت بیشتر مشتریان شده است. بااینکه ردیاب ارزان‌قیمت سفارش دادیم اما از دسترسی همیشگی، دقیق و بدون قطعی این ردیاب‌ها کاملاً راضی هستیم»

نظرات در مورد ردیاب خودرو برای شرکت‌های خودرو اجاره‌ای و نمایشگاه‌های خودرو

با نصب ردیاب خودرو در مدل‌های پیشرفته‌تر می‌توانید اطلاعات خاصی مانند وارد شدن ضربه یا تصادف را دریافت کنید. همچنین بسیاری از دستگاه‌های ردیاب ماشین، قابلیت تعیین یک محدوده خاص برای حرکت را دارند. این ویژگی‌ها باعث شده صاحبان نمایشگاه‌های خودرو و شرکت‌های اجاره خودرو نیز به سراغ ردیاب‌ها بروند.

رضا که صاحب یک شرکت خودرو اجاره‌ای است در این مورد می‌گوید: «قبلاً مجبور بودیم برای اطمینان بیشتر، چک یا سفته تضمینی از مشتریان خود دریافت کنیم. بااین‌حال همیشه باید نگران خروج خودرو از محدوده یا تصادف خودروی اجاره‌ای خود باشیم. از وقتی‌که روی همه خودروهای خود ردیاب نصب کردیم، خیالمان راحت است. حالا برای هر خودرو محدوده تعیین می‌کنیم. در صورت خروج از محدوده متوجه می‌شویم و حتی می‌توانیم خودرو را خاموش کنیم. اگر ضربه یا تصادفی رخ دهد نیز ما باخبر خواهیم شد.»

با خرید ردیاب خودرو، خیالتان را راحت کنید!

نظرات در مورد ردیاب خودرو نشان‌دهنده کاربردهای فراوان این دستگاه‌های کوچک است. ردیاب خودرو علاوه بر این‌که امنیت خودرو را بال می‌برد و یک سیستم ضد سرقت قوی است، امکانات پیشرفته فراوانی دارد. ردیاب ها می‌توانند از سرقت لب تاپ، دزدیده شدن ماشین و گم‌شدن عزیزان یک خانواده جلوگیری کنند. همه این موارد نشان می‌دهد که کاربرد ردیاب تنها به خودرو محدود نمی‌شود. امروزه همه افراد به یک ردیاب مناسب نیاز دارند.

همین حالا با مراجعه به سایت ایران رهیاب و برقراری تماس با مشاوران حرفه‌ای این شرکت، می‌توانید بر اساس نیاز خود، بهترین ردیاب‌های خودرو را باکیفیت تضمینی و قیمت مناسب خریداری کنید.