در این مطلب سعی کردیم بهترین روش‌ها و راه‌های تبلیغ در اینترنت را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در تبلیغات اینترنت و تبلیغات اینستاگرام روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توان از آنها برای پیشرفت کاری خود استفاده کرد و آینده‌ای روشن را برای خود رقم زد. به دلیل اهمیت بالای این موضوع ما در این مطلب سعی کردیم بهترین روش‌ها و راه‌های تبلیغ در اینترنت را به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کنید و هر نوع کسب و کاری را که راه اندازی کرده‌اید باید بدانید هر کدام از این فعالیت‌ها روش خاصی برای تبلیغات دارد و باید بتوانید آنها را تشخیص و بهترین بازخورد را دریافت کنید.

89

اهمیت تبلیغات در اینترنت

از آنجایی که اینترنت در زندگی ما نفوذ کرده و ما معمولاً بخش زیادی از زمان خود را در این تکنولوژی صرف می‌کنیم پس باید متوجه باشید که برندها برای جذب مخاطب بیشتر از طریق تبلیغات اینترنت وارد عمل می‌شوند تا علاوه بر جذب کاربر میزان فروش خود را نیز بالا ببرند.

یکی از سؤالاتی که برای افراد مختلف که قصد دارند وارد دنیای تبلیغات اینترنتی شوند و برند خود را معرفی کنند این است که به چه صورت وارد این فضا شویم؟ در این مطلب شما را با انواع تبلیغات اینترنت و اینستاگرام آشنا می‌کنیم تا بتوانید مسیری صحیح برای خود ترسیم کنید و به پیشرفت در کسب و کار دست پیدا کنید.

چرا تبلیغات گوگل

همان‌طور که همه کاربران اینترنت آگاه‌اند اولین رتبه در بین سایت‌های ایران و جهان مختص به گوگل است. به همین علت اگر شما از تبلیغات گوگل استفاده کنید می‌توانید وب سایت خود را جز اولین‌ها در بین ۳٫۵ میلیارد جست و جوی روزانه ببینید. مشتریان با توجه به خدماتی که نیاز دارند سرچ می‌کنند پس شاید در همان لحظه میلیون‌ها کاربر خواستار خدمات شما باشند.

تبلیغات از طریق گوگل ادز

یکی از سرویس‌های گوگل ادوردز یا گوگل ادز نام دارد که شما با فعال کردن آن می‌توانید در صفحات گوگل برای خود فضا خریداری کنند و محصول و سایت خود را تبلیغ کنند. جالب اینجاست که بدانید در آخرین بررسی که توسط یک وب سایت انجام شد متوجه شدند که گوگل 30 درصد از سهم کل تبلیغات اینترنت را از آن خود کرده است.

تا مدتی قبل از تبلیغات گوگل این سرویس فقط با کلید واژها کار می‌کرد اما به تازگی این سرویس تبلیغات نمایشی را نیز معرفی کرده که شرکت‌ها و برندها می‌توانند تبلیغات خود را به صورت عکس و ویدیو نیز منتشر کنند و درصد جذب مشتری و کاربر را بالا ببرند. در پایان باید این نکته را اضافه کنیم که برندهایی که از گوگل ادوردز برای تبلیغات استفاده می‌کنند هنگام سرچ کاربر در گوگل در بالاتری رتبه نمایش داده می‌شوند.

تبلیغات بنری ساده و آسان

یکی از ابتدایی‌ترین و اولین‌ها در تبلیغات اینترنت تبلیغ از نوع بنری است. نحوه فعال کردن و نمایش آن بسیار ساده است به این صورت که بنری به اندازه بزرگ یا کوچک در صفحه وب سایت مورد نظر به نمایش گذاشته می‌شود و کاربر با جذب شدن به این بنر و کلیک بر روی آن وارد سایت مورد نظر می‌شود. در این بنرها شما به سادگی می‌توانید محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید.

تبلیغات کلیکی یا پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

14

این نوع تبلیغات که تبلیغات کلیلی نام دارند، مانند تبلیغات گوگل این قابلیت را دارند که مشتریان را با تعیین کردن مبلغ مشخص برای سرمایه گذاری به صورت کاملاً هدفمند و با مسیری کوتاه به سمت وب سایت مورد نظر هدایت کنند. یکی از مزیت‌های این نوع تبلیغات اینترنتی این است که می‌توانید به صورت روزانه مبلغ خاصی را برای تبلیغات تعیین کنید.

چرا ایمیل مارکتینگ

یکی از سرویس‌های قدیمی گوگل است که همزمان با ایجاد سرویس ایمیل فعال شد و از آن برای تبلیغات اینترنتی استفاده می‌شود. هرچند امروزه سیستم‌های تبلیغاتی و بازاریابی بسیار پیشرفت کردند و تغییرات زیادی در آنها ایجاد شده است.

این تبلیغات ایمیلی با همراهی ابزارهای ایمیل مارکیتینگ خودکار سازی شده‌اند و می‌توانید از آنها برای تبلیغات جامه و کامل حوزه کسب و کار خود استفاده کنید که بدون شک بسیار نیز سودآور هستند.

یکی از مزیت‌های ایمیل مارکتینگ این است که شما می‌توانید از وفاداری کاربران خود برای سود بیشتر بدون هزینه نه چندان زیاد در مقابل هزینه‌های جذب کاربر استفاده کنید.

 

تبلیغ با رپورتاژ آگهی

شاید ریپورتاژ ظاهراً شباهت زیادی به مقالات و مطالب دارد اما با هدف تبلیغ کسب و کار تولید می‌شوند و تأثیر خوبی در سئو سایت و جذب کاربر دارند. در اکثر وب سایت‌های خبری و مجله‌های اینترنتی رپورتاژ برای تبلیغات استفاده می‌شود.

چرا تبلیغات در شبکه های اجتماعی

امروزه بهترین و قابل‌دسترس‌ترین رسانه در دنیا شبکه‌های اجتماعی هستند که شما با تبلیغ و بازاریابی در این شبکه‌ها می‌توانید در کسب و کار خود پیشرفت زیادی را مشاهده کنید.

رسانه‌های اجتماعی گسترده‌ترین راه برای بازاریابی هستند زیرا تعداد کاربران و میزان استفاده از آنها روزبه روز در حال افزایش است. برای بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام، تلگرام، فیسبوک و ... می‌توان دنبال کننده‌ها را با تعامل مستقیم و هدفمند جذب کنید.

امروز تعداد زیادی از صاحبان کسب و کار در حال افزایش بودجه و سرمایه گذاری خود بر روی شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام هستند که برای آنها بازخورد خوبی را در بر دارد. با کمی جست و جو متوجه می‌شوید که کاربران ایرانی بیشترین زمان خود را در گوگل و اینستاگرام صرف می‌کنند و همین مورد باعث می‌شود تا تبلیغات کالاها و محصولات در این فضاها بیشتر منتشر شوند.

368

اهمیت انجام دادن تبلیغات اینستاگرام

از اهمیت تبلیغات اینستاگرام که یکی از پرمخاطب ترین برنامه‌ها و سایت‌های حال حاضر دنیا است نمی‌توان غافل شد. این روزها که شبکه اینستاگرام بالغ بر 30 میلیون کاربر ایرانی در آن فعالیت می‌کنند، می‌توانید با تبلیغات محصول خود شاهد بازخورد خوبی باشید. امروزه اینستاگرام یکی از بهترین فضاهای موجود برای منتشر کردن تبلیغات است که صاحبان کسب و کار باید از این فرصت به نحو احسنت استفاده کنند.

تبلیغات در صفحات اینستاگرام افراد مشهور

اگر در اینستاگرام فعالیت دارید و چرخی بزنید متوجه می‌شوید که افراد زیادی در زمینه‌های مختلف مانند؛ طنز کارهای روزمره تجربیات و یا خوانندگی در حال درآمد زایی هستند که دنبال کننده‌های زیادی نیز دارند. این افراد به واسطه اعتماد سازی که برای دنبال کننده‌های خود انجام دادند می‌توانند محصولاتی را که به آنها در ازای هزینه تبلیغ سپرده می‌شود را به طرفداران خود پیشنهاد بدهند و آنها با اطمینان خاطر آن محصول را خریداری کنند.

تبلیغات ویدیویی در اینستاگرام

مؤثرترین روش تبلیغاتی اینستاگرام برای برندها و شرکت‌ها شیوه تبلیغات ویدیویی است. اگر کلیپ جذاب و زیبایی را از برند خود آماده کرده‌اید این یک فرصت خوب است تا با تبلیغ آن در اینستاگرام مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید.

نکاتی در مورد تبلیغات اینترنتی

لازم به ذکر است که بدانیم هدف از تبلیغات در اینترنت مانند تبلیغات گوگل و تبلیغات اینستاگرام  گسترش محتوا در اینترنت و جذب مخاطب مورد نظر است یعنی شما می‌توانید با محتوایی قوی و سودمند در گسترده و همه گیر کردن محتوای خود و جذب مخاطب عام و خاص یک نه بلکه چند پله از رقبای رسانه‌ای خود جلوتر باشید.

روش‌های تبلیغ صحیح در رسانه را در قسمت بالا توضیح دادیم اما در اینجا نکات تکمیل کننده را به شما خواهیم گفت. در انضمام مطالب بالا تبلیغات اینترنتی باید حاوی مطالبی سرشار از ندانسته‌ها و هدفمند باشد که مخاطب‌های دلخواه را جذب کرده و برای بهترین جواب گیری از تبلیغات باید برنامه ریزی داشته باشید.

شما بدون انجام برنامه ریزی و طراحی پلن خود به نتیجه مورد نظر نخواهید رسید. این برنامه ریزی‌ها باید توسط یک تیم حرفه‌ای که شامل متخصصینی در زمینه مارکتینگ و تبلیغات باشد انجام شود.