سردار جوانی، ‌معاون سیاسی سپاه گفت: مقامات کاخ سفید بدانند جمهوری اسلامی در انتقام سخت از آنها به خاطر شهادت سپهبد سلیمانی جدی و قاطع است و ملت ایران از جلادان و ستمگران کاخ سفید انتقام سختی می‌گیرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار جوانی، معاون سیاسی سپاه، در مورد پیام توئیتری تهدیدآمیز پوشالی ترامپ مبنی بر حمله به مواضع جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: در روزهای اخیر، شاهد نوعی رجزخوانی و به تعبیری گزافه گویی‌هایی از سوی رییس جمهور آمریکا، ترامپ مبنی بر آمادگی نظامی ارتش آمریکا و تهدید ملت ایران هستیم. به هرحال آمریکایی‌ها یاد گرفته‌اند در برابر دشمنان خودشان بلوف و رجزخوانی کنند. شاید از این رهگذر بتوانند ملت و نظام سیاسی مقابل خودشان را مرعوب و وادار به عقب نشینی کنند. 
وی افزود: در شرایط کنونی تهدیدات آمریکایی‌ها به گونه‌ای است که به مرور زمان غیر معتبر می‌شود. همه جهانیان واقف هستند که امکانات و توانایی‌های آمریکا با تهدیداتشان فاصله‌ای از زمین تا آسمان دارد.
سردارجوانی ضمن تبیین واقعیت صحنه تاکید کرد: در طی ماه های گذشته شاهد بودیم که ملت ایران به حق ضربه هایی بر آمریکایی‌ ها وارد کردند اما در مقابل آمریکایی‌ها این فرصت و مجال را داشتند که پاسخ بدهند ولی ناتوان و عاجز از پاسخگویی بودند. دلیلش را خودشان بهتر از هر کس دیگری می دانند. آنها به تجربه دریافته‌اند که هر گونه خطای محاسباتی از سوی آنها پیامدهای سخت و ناگواری را برایشان به همراه خواهد داشت
معاون سیاسی سپاه با توجه به مواضع اخیر فرمانده کل سپاه در خصوص ارسال پیام جدی به سران کاخ سفید در باره تهدیدات و کری‌خوانی‌های احمقانه ترامپ گفت: همان طور که فرمانده محترم کل سپاه پیام جدی داد؛ مقامات کاخ سفید بدانند جمهوری اسلامی در انتقام سخت از آنها به خاطر شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی جدی و قاطع است و ملت ایران از جلادان و ستمگران کاخ سفید انتقام سختی خواهد گرفت.
سردار جوانی افزود: کسانی که ناجوانمردانه سردار سلیمانی پرچمدار مبارزه با تروریسم را به اتهامی واهی از طرف مقامات آمریکایی تروریست به شهادت رساندند، امروز در منظر قضاوت جهانیان محکوم هستند؛ چرا که افکار عمومی شهادت می‌دهند که در سال‌های گذشته، حاج قاسم سلیمانی در خط مقدم مبارزه با تروریسم در منطقه قرار داشته و با دست گرفتن جانش خطر تروریسم داعش را از سر بشریت برطرف کرد و امنیت را به کشورهای سوریه، عراق و منطقه بازگرداند.
وی با تبیین کیفیت این انتقام ادامه داد: آمریکایی‌ها باید بدانند که ماهیت این انتقام سخت چیزی جزء فروپاشی نظام سلطه و ظالم حاکم بر آمریکا و دیگر مستکبرین همراه و همسوی او نخواهد بود.