مهر/ سخنگوی ناجا گفت: پیام امت اسلامی به دشمن این است که پهلوی مُرد، دوران خفت و خواری ملت‌های آزاده منطقه مُرد، تمام شد آن دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار احمد نوریان با اشاره به نقش ناجا در تأمین امنیت در دوران جنگ نرم و اقتصادی اظهار کرد: امروز در ظاهر از جنگ سخت نظامی خبری نیست ولی درگیر یک جنگ اقتصادی تمام عیار در کنار شبیخون فرهنگی- رسانه‌ای دشمنان هستیم که دشمنان با ابزار اینترنت، فضای مجازی، ماهواره، تحریم، نفوذ، برجام و غیره می‌خواهند به زعم باطل خودشان ملت و حاکمیت اسلامی را وادار به تسلیم شدن در برابر به اصطلاح کدخدای جهان کنند تا ایران از مواضع انقلابی خود در برابر استکبار جهانی و دفاع از ملت‌های مظلوم منطقه و جهان دست بکشد.

وی افزود: البته هر چند این میدان جنگ برخلاف جنگ‌های نظامی، پیچیده و خطرناک‌تر است؛ اما این بار هم به لطف و مدد الهی و با اتکا به دانش، تجربه و دستاوردهای خودمان از بحران‌های ساختگی اقتصادی و رسانه‌ای عبور کرده و به خودکفایی خواهیم رسید.

سردار نوریان ادامه داد: مردم و ملت مجاهد و فداکار ایران عزیز نیز به مانند نسل دوران دفاع مقدس در برابر خواسته‌های ظالمانه دشمنان مقاومت و ایستادگی کرده و با بصیرت افزایی اجازه نخواهند داد در این جنگ نابرابر به مانند دوران سیاه و شوم پهلوی‌ها، ابرقدرت‌ها بر خاک و سرنوشتشان مسلط گردند.

دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود تمام شده است

سخنگوی ناجا گفت: به رغم تمام اقدامات مزدورانه و پلیدی که دشمنان در فضای مجازی و ماهواره‌ها با بکارگیری برخی افراد مزدور و سلطنت طلب انجام می‌دهند، پیام امت اسلامی به آنها این است که پهلوی مرد، کاپیتولاسیون مرد، دوران خفت و خواری ملت‌های آزاده منطقه مرد، تمام شد آن دورانی که ارزش سگ‌های آمریکایی از انسان‌های منطقه بیشتر بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت‌های آزاده جهان وقتی این دشمنی‌ها و ظلم‌های آمریکایی‌ها را در حق تاریخ ایران و بشریت می‌خوانند، می‌بینند، می‌شنوند و لمس می‌کنند هر روز مقاوم‌تر و با عزم و اراده بیشتر در برابر دشمنان نظامی، فرهنگی و اقتصادی می‌ایستند و آرمانشان بازگشت به دوران شکوهمند تمدن اسلامی در سرتاسر جهان می‌باشد تا در سایه چنین تمدنی همه مردم دنیا در امنیت و آرامش زندگی کنند.

نقش ناجا در خط مقدم تأمین امنیت در دوران جنگ نرم و اقتصادی

سردار نوریان بیان کرد: نیروی انتظامی بعد از دوران دفاع مقدس پا به پای تغییرات و تهدیدات دشمنان، خود را توانمند و هوشمند ساخته و به تناسب تحولات حوزه جرایم و تهدیدات با سازماندهی و ساختارهای روزآمد، امنیت جامعه را تأمین کرده و جان بر کف در تمام حوزه‌ها از امنیت مرزها گرفته تا عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، فضای مجازی، مواد مخدر و غیره به مانند دوران دفاع مقدس، مردانه و شجاعانه با دشمنان این مردم و سرزمینمان مقابله کرده است.

معاون اجتماعی ناجا گفت: ناجا در مقطعی با فراگیری و غلبه دنیای مجازی بر دنیای واقعی و حضور مجرمان و ناامن کنندگان جامعه در این فضا، اقدام به راه اندازی پلیس فتا کرده و به سرعت بر حوادث و جرایم در حال وقوع اشراف پیدا کرده به طوری که امروز هموطنان برای احقاق حقوق از دست رفته خود توسط متخلفان و مجرمان فعال در فضای مجازی از یک پشتوانه قوی و کارآمد برخوردارند.

وی افزود: در حوزه اقتصادی هم به محض پدیدار شدن جرایم اقتصادی نوظهور، پلیس امنیت اقتصادی آغاز به کار کرد و در حال شناسایی و مبارزه با متهمان اقتصادی و دانه درشت‌های مفاسد اقتصادی هست که در صورت همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها، نقش تعیین کننده‌ای در ثبات بازار دارد.

پلیس اجازه تعرض به احدی از خرابکاران را در کشور نمی‌دهد

سردار نوریان خاطرنشان کرد: در مجموع پلیس اجازه نخواهد داد، کسی به امنیت زن و کودک و مرد، بازاری، کارگر، پزشک و بازرگان و تاجر این کشور که روزگاری در دوران دفاع مقدس برای حفظ آن خون هزاران مرد و زن این سرزمین به پایش جاری شد نگاه تهدیدآمیز کند چه در قالب نفوذ یک تروریست و خرابکار امنیتی و یا سارق اموال مردم باشد، چه در لباس غارتگر بیت‌المال برای اختلاس و احتکار باشد.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: ما معتقدیم سبزپوشان پلیس با اتکا به قدرت لایزال الهی و حمایت همه جانبه اقشار مختلف جامعه به چنین توانمندی و اقتداری دست یافته‌اند، قطعاً پلیس ما از مردم، برای مردم و با مردم هست و خود را تافته جدا بافته از مردم نمی‌داند.

دشمنان عبری، عربی و غربی نمی‌توانند چهره جوانان ما را در فضای مجازی خراب کنند

وی یادآور شد: این نکته را هم به دشمنان ملت و نظام اسلامی باید گوشزد کرد که هر چند دشمنان عبری، عربی و غربی تلاش دارند در یک دنیای مجازی چهره‌ای نادرست و مجازی از نسل آینده ایران برای ما و جهانیان ترسیم کنند اما واقعیت موجود جامعه ما همان جوان دهه هفتادی و هشتادی است که قله‌های دانش جهانی را فتح کرده و در عراق و سوریه پوزه آمریکا و حامیانش را به خاک مالیده و نام پرافتخار مدافع حرم را بر سینه‌اش حک کرده است.

معاون اجتماعی ناجا در پایان گفت: بحمدالله امروز در پلیس هم جوانان متعهد، دلسوز، هوشمند و توانایی داریم که در راه حفظ امنیت جامعه، حفظ ارزش‌ها با تمام وجود جانفشانی کرده و با صلابت و اقتدار در خدمت مردم خوب و دوست داشتنی ایران اسلامی هستند.