درخشش آل کثیر جزو 5 نکته مهم AFC در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

تمجید AFC از مهاجم گلزن پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از مهاجم پرسپولیس پیش از دیدار با پاختاکور پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از آغاز مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 در منطقه غرب به بازگو کردن 5 نکته از این مرحله پرداخت و دانستش اهمیت دارد.
یکی از این 5 نکته مهم AFC از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درباره اوج گیری عیسی آل کثیر، مهاجم تازه وارد پرسپولیسی ها است.
سایت AFC درباره مهاجم پرسپولیس، نوشت: وقتی اخبار قبل از آغاز مجدد لیگ قهرمانان آسیا 2020 پیچید که علی علیپور بهترین گلزن پرسپولیس در راه لیگ پرتغال است و مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس هم در راه جدایی است، هواداران تیم تهرانی نگران این بودند که چه کسی برایشان در دوحه گلزنی خواهد کرد.
در مدتی کوتاه پرسپولیس با عیسی آل کثیر، مهاجم صنعت نفت آبادان قرارداد امضا کرد تا او جانشین علیپور شود. پرسپولیس در 3 بازی اولش در دوحه 6 امتیاز کسب کرد اما آل کثیر در این 3 بازی تنها یک توپ به چارچوب رقبا زده بود. او در هفته ششم مرحله گروهی با یک ضربه سر موفق شد در پیروزی 4 بر  صفر مقابل شارجه گلزنی کند.
گلزنی باعث شد تا مهاجم خوزستانی در بازی با السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی با عطش بیشتری وارد زمین بازی شود. اگرچه قطری ها توپ و میدان را در اختیار داشتند و فرصت های زیادی خلق کردند ولی هیچ بازیکنی نتوانست بیشتر از آل کثیر که 6 بار به دروازه رقیب شوت بزند، موقعیت سازی کند. 2 ضربه مهاجم پرسپولیس به تیرک السد برخورد کرد و گل نشد.

تنها 2 دقیقه به پایان بازی باقی بود که تلاش های آل کثیر به ثمر نشست و پرسپولیس را به مرحله یک چهارم رساند. دو گل در دو بازی متوالی باعث می شود تا هواداران پرسپولیس دیگر به علیپور مشتاق نباشند. پاختاکور از رویارویی با بازیکنی که اعتماد به نفس را برگردانده، برحذر است و محتاط خواهد بود.