آماده‌باش گسترده رژیم صهیونیستی در مرز شمالی از بیم انتقام حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با حزب الله موضع گرفت
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خبرنگار یک روزنامه صهیونیستی گفت، آماده‌باش گسترده نظامیان این رژیم در مرز با لبنان، از بیم عملیات حزب‌الله بیش از هفتاد روز است که ادامه دارد.
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «طال لِو-رام» خبرنگار روزنامه صهیونیستی «معاریو» گفت، آماده‌باش نظامیان این رژیم در مرزهای شمالی قبل از عید یهودی موسوم به «عرش» و از بیم عملیات حزب‌الله بیش از ۷۰ روز است که ادامه دارد.
بر اساس این گزارش، لو-رام در ادامه مدعی شد، برآوردها در ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد حزب‌الله قصد انجام یک علمیات دارد.
با اینکه حزب‌الله هفته جاری با ترتیب دادن بازدیدی رسانه‌ای غلط بودن ادعای «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود کارخانه موشکی حزب‌الله در منطقه‌ای از بیروت را ثابت کرد، خبرنگار معاریو به نقل از منابع نظامی صهیونیستی گفت: حتی پس از کشف مکان موشک‌های نقطه‌زن حزب‌الله در آماده‌باش تغییری به وجود نیامده و ادامه دارد.
«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی هفته جاری خود به این آماده‌باش اشاره کرد و گفت: در مرزهای فلسطین اشغالی دشمن همچنان در حالت آماده‌باش است و این امر خوبی است. شاید این طولانی‌ترین زمانی است که ارتش آن در طول مرزها مستقر است و هیچ کدام از نظامیانش جرأت حرکت ندارند. احیانا تانک‌هایی دیده می‌شود و مشخص نیست سربازی در داخل آن هست یا نیست. ما مرز را رصد و صبر می‌کنیم و اولویت اول و آخر ما، محقق کردن هدف [کشتن اسرائیلی‌ها] است