نتایج قرعه کشی خودروهای سایپا اعلام شد + لینک

اسامی برندگان فروش سایپا اعلام شد|لینک نتایج
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اسامی برندگان قرعه کشی پاییزی سایپا اعلام شد، برندگان این مرحله از قرعه کشی فرصت دارند تا ودیعه پیش‌بینی شده برای نهایی شدن درخواست خود را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو نیز هنگام صدور دعوت نامه از برندگان قرعه کشی دریافت خواهد شد.
فهرست اسامی سومین مرحله از قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله سایپا به منظور عرضه ۱۴ هزار و ۵۰۰ خودرو منتشر شد. برای پیش فروش شرکت سایپا پنج محصول «ساینا دنده ای»، «تیبا۲»، «تیبا صندوقدار»، «سایپا ۱۵۱» و «کوئیک R» را در میان محصولات پیش فروش خود قرار داده است.
در این مرحله از پیش فروش ۲۲۸ هزار و ۴۸۷ متقاضی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر دارای شرایط شرکت در قرعه کشی بوده‌اند که با این شرایط می‌توان گفت ۹۹۰ نفر از ثبت نام‌کنندگان شرایط حضور در قرعه کشی را نداشتند و به این طریق از لیست ثبت نام‌کنندگان حذف شده‌اند.

برندگان این مرحله از قرعه کشی ۷۲ ساعت فرصت دارند تا ودیعه پیش‌بینی شده برای نهایی شدن درخواست خود را پرداخت کنند و مابقی قیمت خودرو نیز هنگام صدور دعوت نامه از برندگان قرعه کشی دریافت خواهد شد.

به گفته مسوولین شرکت سایپا ثبت نام‌کنندگان جهت مشاهده نتایج قرعه کشی تنها به سایت رسمی شرکت سایپا https: //saipa.iranecar.com/list مراجعه کنند؛ چرا که در مراحل قبلی پیامک برنده شدن برای برخی از ثبت نام‌کنندگان ارسال نشده بود که این امر موجب حذف برخی از برندگان قرعه کشی شده بود./منبع: اقتصاد نیوز