جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اصابت تعدادی گلوله توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران، گفت: مرزبانان ما هم طبق وظیفه ای که دارند به صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آنها نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته اند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار "قاسم رضایی" در حاشیه بازدید از واحد های مرزی استان آذربایجان‌شرقی در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: در منطقه ای هستیم که مابین کشور آذربایجان و ارمنستان به هردلیلی مناقشه رخ داده و ما آرزو داریم این موضوع به زودی به پایان برسد و ملت هر دو کشور آسوده باشند و امنیت و آرامش در منطقه برقرار شود.

وی با بیان اینکه حدود ۹ روز است که دو کشور در منطقه در حال جنگ هستند و ما برای انسان هایی که کشته شدند، ناراحت هستیم، گفت: در این تبادل آتش، تعدادی از گلوله توپ ها و راکت های آنها به صورت‌ سهوی به خاک ما اصابت کرده و مرزبانان کشور ما هم طبق وظیفه ای که دارند به صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آنها نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته اند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مقرر شده زاویه تیر اندازی دو طرف اصلاح شود، تصریح کرد: کشاورزان، کارگران و مرزنشینان در منطقه فعال هستند و همچنین مرزبانان ما با هوشیاری، آرایش لازم را اتخاذ و رصد و اشراف کامل بر مرزها دارند.

سردار رضایی گفت: در منطقه مرزی،یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آنها نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند.