یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که تحریم‌های اخیر آمریکا تحریم ملت ایران است و نشان‌دهنده اوج کینه‌توزی ترامپ به مردم کشورمان است.

رضازاده: ترامپ با تحریم اخیر اوج کینه‌اش را نسبت به مردم ایران نشان داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یعقوب رضازاده در واکنش به تحریم‌های اخیر آمریکا اظهار کرد: دونالد ترامپ در حالی تحریم‌های اخیر را وضع کرده است که مردم آمریکا به هیچ وجه دیدگاه خوبی نسبت به عملکرد دونالد ترامپ ندارند، ترامپ سعی می‌کند در یک ماه باقی‌مانده به زمان انتخابات یک نوع کارهای نمایشی انجام دهد تا شانس خود را برای پیروزی در انتخابات افزایش دهد.

وی ادامه داد: دونالد ترامپ در فعال کردن مکانیسم ماشه با شکست مواجه شد، همزمان سعی کرد با اقداماتی همچون عادی سازی روابط بین رژیم خائن صهیونیستی و امارات متحده عربی و بحرین به نوعی اقبال مردم آمریکا نسبت به خود را افزایش دهد حال این‌که بیشتر از قبل منزوی شد، امروز هم چند بانک ایرانی را تحریم کرده که درست است که تاثیر خاصی ندارد، اما این دیگر تحریم ملت ایران است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دونالد ترامپ با اینگونه تحریم‌ها نفرت از آمریکا و رژیم جهان‌خوار ایالات متحده را روزبروز به مردمش بیشتر می‌کند. دونالد ترامپ می‌خواهد از هر حربه‌ای برای کسب رای استفاده کند و اقداماتی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت ایران انجام دهد. حال این‌که سایر کشورها با این سیاست‌ همراهی نخواهند کرد. البته که ما هم سعی می‌کنیم با کشورهای همسایه پول‌های بلوکه شده‌مان را برگردانیم ولی به هرحال هدف تحریم اخیر آمریکا نشان‌دهنده اوج کینه دونالد ترامپ نسبت به کشور و مردم و انقلاب ماست که قطعا تاثیرگذار نخواهد بود.