عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران معتقد است احتمال حمایت حزب کارگزاران از علی لاریجانی تقریبا صفر است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احتمال معرفی محسن هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ به عنوان نامزد حزب کارگزاران گفت: محسن هاشمی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران است و قطعا بدون مشورت این حزب وارد عرصه انتخابات نخواهد شد.

او ادامه داد: محسن هاشمی اگر قصد ورود به انتخابات را داشته باشد قطعا این موضوع را در شورای مرکزی حزب مطرح خواهد کرد و با موافقت آنها و جلب نظر سایر احزاب اصلاح طلب به میدان خواهد آمد؛ البته با شناختی که من از او دارم چندان علاقه‌مند به وارد شدن به این عرصه نیست، زیرا فردی حسابگر است و درصورتی به میدان خواهد آمد که مطمئن باشد مورد استقبال احزاب اصلاح طلب قرار خواهد گرفت.

نمازی افزود: علاوه براین قطعا جهانگیری و هاشمی با یکدیگر وارد رقابت نخواهند شد و حتی اگر بایکدیگر ثبت نام کنند هم قطعا یک نفر از آنها به نفع دیگری از رقابت کنار خواهد کشید که البته معتقدم در این میان اولویت با محسن هاشمی بوده و حزب کارگزاران هم از او به عنوان گزینه خود حمایت خواهد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با اشاره به احتمال ورود سید حسن خمینی هم گفت: معتقدم که سید حسن خمینی نامزد بالقوه‌ای است که احتمالا برروی حضور او ائتلاف خواهد شد، او گزینه مورد نظر اصلاح طلبان و هم بخشی از اصولگرایان خواهد بود.

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره احتمال ورود علی لاریجانی به عرصه رقابت انتخاباتی، بیان کرد: تا الان احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی تقریبا صفر است و اگر هم قرار باشد حزب کارگزاران از نامزدی در انتخابات حمایت کند حتما به سراغ  هاشمی یا جهانگیری خواهد رفت.

او تصریح کرد: به بیانی دیگر اگر سید حسن خمینی به میدان بیاید حزب کارگزاران از او حمایت خواهد کرد و در غیر این صورت هاشمی یا جهانگیری نامزد حزب خواهند بود، تا آنجا که من در جریان هستم احتمال حمایت کارگزاران از لاریجانی تا الان صفر است.

نمازی خاطر نشان کرد: اکنون شورای هماهنگی در موضوع ثبت نام و توصیه به نامزدها فعال شده و نماینده ما هم در این شورا به طور فعال حضور دارد؛ در نهایت نتیجه نهایی را این شورا مشخص می‌کند.