ترافیک سنگین بین تهران و قزوین/ محور کندوان ساعت 21 امشب مسدود می شود

جاده چالوس امشب بسته می شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها گفت: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.
علی اکبر آشوری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2200 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت

وی در تشریح آخرین وضعیت ترافیک محورهای شمالی اظهار داشت: دوربین های نظارت تصویری  تردد روان در محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

* ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و آزادراه تهران-کرج-قزوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بروز ترافیک نیمه سنگین در محور و آزادراه تهران -پردیس محدوده بومهن خبر داد.

وی با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده های محمدشهر و پل فردیس، گفت: دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در آزادراه تهران-کرج - قزوین محدوده های گرمدره و محمدشهر

* کندوان ساعت 21 امشب مسدود می شود

آشوری گفت: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد به‌ دلیل اجرای عملیات راهداری مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می شود.

* بیشترین تردد جاده ای بین ساعات 17 تا 18

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2287 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 14.2 درصد افزایش نشان می دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* 3 آزادراه‌ پرترافیک‌ کشور

وی بیان کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-تهران، آزادراه قزوین-کرج و آزادراه تهران-کرج ثبت شد.

* پنج جاده به دلیل نبود ایمنی مسدود است

آشوری اظهار کرد: در حال حاضر کماکان جاده شهداد - نهبندان، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده فرعی شمشک - دیزین، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.