شما باید دقیقا همان عطری که با روحیات شما سازگار است، خرید کنید. اگر در انتخاب عطر دقت کنید، حس شما فوق العاده خواهد بود. حالا که ما همه تنوعات را در فروشگاه در نظر گرفته ایم، خوب است در سایت سرچ کنید و گشتی بزنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

خرید اینترنتی عطر از عطرافشان این مزیت را برای شما خواهد داشت که دستتان در انتخاب باز است و برندهای متنوعی را خواهید دید.

6666

در حالی که همه به دنبال راه های سخت برای جذابیت هستند، شما یک راه ساده انتخاب کنید؛ خرید عطر باکیفیت! در حالی که طبع های متفاوتی برای خرید عطر داریم، طبع شما چگونه است؟ بوی تند را بیشتر می پسندید یا ملایم؟ طبع گرمی دارید یا معتدل؟ چقدر از علاقه و طبع دوستان، بستگان، اطرافیان و خانواده خود اطلاع دارید؟

علاقه داشتن به عطر از آن دسته اتفاقاتی است که خانم و آقا نمی شناسد و برای همگان است. کسانی که به راز استفاده از عطر خوشبو پی برده اند، همیشه با خود عطر به همراه دارند و بخشی از درآمدشان را برای عطر نگه داشته اند.

شما هم اگر چندین بار از عطرهای مختلف استفاده کنید، خواهید دید زندگی بدون عطر به میزان زیادی مرارت آور است ؛ چرا که به آن عادت کرده اید.

شاید هم موقع هدیه دادن رسیده و می خواهید هدیه شما خیلی خاص باشد. جشن تولد، سالگرد ازدواج، عقد و عروسی و مهمانی های دسته جمعی از مکان هایی است که زیاد رفت و آمد می کنیم. خرید یک عطر خوب گاهی سخت است، مخصوصا وقتی می خواهید هدیه دهید.

علاقه انسان ها با یکدیگر متفاوت است، به همین مناسبت در فروشگاه خود برندهای مختلفی ارائه کرده ایم تا همه علاقه ها پوشش داده شود.

با موضوعات زیر با ما همراه باشید:

خرید اینترنتی عطر ؛ یک عطر خوب، یک حس فوق العاده

خرید اینترنتی عطر ؛ فروشگاه عطر برای همه

تماس با فروشگاه و صحبت با کارشناس

 

خرید اینترنتی عطر ؛ یک عطر خوب، یک حس فوق العاده

شما باید دقیقا همان عطری که با روحیات شما سازگار است، خرید کنید. اگر در انتخاب عطر دقت کنید، حس شما فوق العاده خواهد بود. حالا که ما همه تنوعات را در فروشگاه در نظر گرفته ایم، خوب است در سایت سرچ کنید و گشتی بزنید.

آیا شما هم دوست دارید مزه هلو را بچشید هنگامی که با علاقه بسیار در حال خوردن آن هستید؟

ویا حس راه رفتن در باغ پر گل و میوه با عطر رایحه بهاری وقتی چند میوه تازه رسیده را می چینید و میل می کنید؟

بعضی از علاقه مندان به عطر، دقیقا همین طور هستند. وقتی عطری خرید می کنند، اسانس، گروه بویایی، طبع های مختلف و برند آن را به خوبی نگاه می کنند. رنگ، کشور تولید کننده، عطار و سال تولید نیز از جمله موارد دیگری است که در خرید عطر تعیین کننده است.

 

عطرهای زنانه

تنوع در رایحه عطرها گاهی ما را در انتخاب و خرید عطر زنانه مورد علاقه خود دچار سردرگمی می کند، اما شناخت انواع رایحه عطر این مشکل را تا حدود زیادی برطرف کند. شاید شما یک اسانس شکوفه پرتقال را بخواهید، ویا ازگیل ژاپنی با طبع خنک و بویایی گل آبزی که از آن می توانید سایر بوهای ترنج، سیب، یاس و مشک را انتظار داشته باشید.

عطر باربری تاچ زنانه چطور؟ با طبعی معتدل و بوی گلی گیاهی که حس مذهب و مدرنیته را توامان دارد. اسانس هلو، پرتقال، رز و وانیل را می توانید همچنین در این عطر جویا باشید.

گروه بویایی چوبی چایپر نیز می تواند فوق العاده باشد ؛ طبع گرم، برند ویکتوریا، محصول کشور فرانسه که اسانس های ترنج، هلو، یاس، پرتقال و تنباکو را نیز می توانید حس کنید.

ویا بوی چوبی ادویه ای، با طبع خنک و اسانس های سیب، سدر و ادویه جات معطر از دیگر انتخاب های بانوان می تواند باشد.

 

عطرهای مردانه

یک عطر مردانه می تواند اسانس چوب آبنوس با برند Dirty English و برای طبع های گرم استفاده شود. همچنین عطر dunhill با بوی رایحه چوبی که اسانس هویج و چوب صندل سفید هم از آن استنشاق می شود.

شاید هم ترجیح دهید فقط بر اساس برند، عطر خرید کنید. برای شما فهرستی تهیه کرده ایم و حروف الفبای انگلیسی و لیست طولانی از برندها را بر اساس حرف اول برند مشخص کرده ایم. با کلیک بر روی هر حرف می توانید به دنیایی از برندها متصل شوید.

مثلا برند mosque با طبع معتدل و محصول کشور ایتالیا و با رایحه گلی که اسانس یاس، مشک، سدر و بهار نارنج  هم می دهد.

ویا برند رامون مونگال ایتالیا با رایحه چرمی و طبع معتدل با اساسن یاس و توت فرنگی که هم برای خانم ها و هم برای آقایان می تواند استفاده شود.

برند روبرتو ورینو نیز یکی دیگر از انتخاب های علاقه مندان است؛ طبع خنک با رایحه گلی محصول کشور اسپانیا، با اسانس میوه جات، رز، مشک، گل مریم و چوب صندل سفید. برای خرید عطر مردانه تنوع بسیاری در برند ها و رایحه های مختلف وجود دارد که دانستن برند مورد علاقه و نوع رایحه مورد پسند می تواند یک انتخاب هوشمندانه را به همراه داشته باشد.

66

خرید اینترنتی عطر ؛ فروشگاه عطر برای همه

عطرهای سایت هم برای خانم هاست و هم برای آقایان.

یکی از زیباترین هدیه هایی که می توانید برای همسر و دوست تان بگیرید، یک عطر فوق العاده است. شاید بهتر باشد قبل از خرید، بدانید که طبع واقعی او چیست. طبع افراد و تمایلات آن ها گاهی از درون پنهان آن ها خبر می دهد. اگر بتوانید درون فرد مورد نظرتان را جستجو کنید، خواهید توانست یک عطر خوب به او هدیه دهید. گاهی نیز افراد برای خاص شدن دقیقا خلاف روحیه خود عمل می کنند.

همراه خرید شیشه های بزرگ عطر، می توانید سمپل و تستر هم بگیرید. سمپل ها همان عطرهای بزرگ هستند اما در بسته بندی های کوچکتر که بتوانید به آسانی حمل کنید. یک شیشه عطر بزرگ احتمال شکستن، خراب شدن و آسیب دیدن دارد، ضمن آنکه قابل حمل نیست. می توانید یک سمپل ویا نوع مینیاتوری جایگزین کنید تا هر وقت خواستید، عطر خود را در مهمانی و جمع دوستانه تازه کنید.

 

6

تماس با فروشگاه و صحبت با کارشناس

در فروشگاه ما هر مدلی از عطرهای جذاب بر اساس هر نوعی که بخواهید موجود داریم. تنوع بالا در فروشگاه سبب می شود تا هر چه می خواهید خرید کنید.

اما این نتیجه را نیز خواهید داشت که گاهی در خرید سردرگم می شوید. اگر می خواهید یک عطر خوب برای همسرتان بخرید ویا به دوست خود هدیه دهید، می توانیم در انتخاب آن به شما کمک کنیم.

با مراجعه با سایت atrafshan.ir یک خرید متفاوت از فروشگاه عطر افشان را تجربه کنید.

با کارشناس سایت تماس گرفته و از مشورت او بهره مند شوید:

شماره تماس فروشگاه : 86028431-021  55609828-021

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 10 الی 17 و پنج شنبه 10 الی 14